[No65hores] taller de pancartes

Jose Ismael Climent jismael en ccoo.cat
Mie Oct 1 12:59:45 CEST 2008

Bones.
Jo lo mes segur que el dijous al demati pugui estar a la roda de premsa i per la tarda per fer la pancarta tambe.
Un altre cosa. Jo ja he estat repartint triptics i manifestos per empresas i aquesta tarda l'assemblea popular per l'habitatge digne de l'hospitalet, te assemblea i un punt del ordre del dia es la difusio per hospi. a vore que tal i ja comencem a informar a la penya.

Salut i fins dema.

De Oleguer Bohigas <oleguerbohigas en yahoo.es>
Enviado Mié 01/10/2008 12:02 AM
Para no65hores en llistes.moviments.net
Asunto [No65hores] taller de pancartes

buenas!
A la comissió d'accions vem quedar el divendres al local de Co.bas (mallorca 96 entrl a) a les 18H per fer la pancarta de la mani. a veure qui s'anima a venir. Com més siguem abans l'acabarem i podrem anar a repartir a repartir típtics.

També seria important que la gent vingués a la roda de premsa del dijous pel matí. Necessitem gent per fer l'acció!!
Ale! Salut!