[LaCrisi-paguinElsRics] Resumen de No65hores, Vol 3, Envío 53

coordinadora obrera sindical info-cos en sindicat-cos.org
Jue Nov 27 23:32:35 CET 2008

Malgrat que a les darreres convocatòries, els i les companyes de la COS
no han pogut ser-hi, des del nostre sindicat també volem que compteu amb
nosaltres.

Salut i ens comprometem a anar sumant més esforços

En/na no65hores-request en llistes.moviments.net ha escrit:

--

*Coordinadora Obrera Sindical*
http://www.sindicat-cos.org/

sindicat per a l'alliberament de gènere, de classe i nacional dels
Països Catalans