[LaCrisi-paguinElsRics] organitzacions que m'he descuidat a l'hora de fer el recull

Lluís Parera lluiscgb en hotmail.com
Jue Nov 27 22:39:52 CET 2008

Hola Oscar, hola a totis, suposo que és normal que no hi penseu, però les Maribollotrans també hi som. Si voleu posar unes sigles, podeu utilitzar les de CGB, pero els del CGB no volem protagonitzar res com a grup, sinó com un moviment d'alliberament de totis. Per això recomano "maribollotrans"

Estic segur que ha estat un petit descuit.

Petonitis a tots i totes.
Lluís PareraResistent marika català

Date: Thu, 27 Nov 2008 21:09:24 +0000From: osimbue en yahoo.esTo: No65hores en llistes.moviments.netSubject: [LaCrisi-paguinElsRics] organitzacions que m'he descuidat a l'hora de fer el recull

 Bones gent demano disculpes a tots aquells col.lectius, organitzaciosn, assemblees els quals no apareixen a la nota de premsa. Despres de rebre dos mails de mitjans preguntant qui eram ala campanya vaig decidir fer un recull per donar la notícia més mastegada a la premsa!. Comque no tenim una llista d'adehsions fàcilemtn accesible he fet us de la memòria i m'ha fallat. Els companys i companes del Sindicat Unitari i del Partit Humanista també treballen i formen part de la campanya. Molt elegantment  m'han enviat un mail a l'adreça personal. Envio aquesty mail per soluiconar el tema, la gent que treballa a la campanya i no surt a la llista que vagi enviant un mail així tindrem la llista. Noamb la idea de signar cap cartell sino per poder explicar millor ala gent qui som.Demano disculpes de nou.
Manifestació dia 29 de Novembre a les 17:30 plaça Universitat
La  campanya Que la crisi la paguen els rics! està formada per
Assemblea de Barri de Sants, ATTAC, CGT,CAJEI Co.bas, Corrent Roig,  En Construcció, Endavant, En lluita, Entesa pel decreixement, IAC CATAC USTEC, Observatori del deute, PSUC viu, Revolta Global-EA, Trobada Social de Nou Barris V de Vivenda Barcelona, V de vivenda Hospitalet.
Donen suport: Empreses en conflicte com Delphi, Sintermetal, secció sindical CGT Nissan, Secció sindical CGT Seat, secció sindical IAC-FTC FrapeBher, Co.bas Telefonica. Coordinadora d’ Assemblees d’ Estudiants (contra Bolonya).
Més informació:Arnau 645 054 911 Bruno 691 148 585 Constanza 619 583 104 Josep 639 390710, Luis  616440730, Por la inmensa sonrisa de tus cansados ojos!