[LaCrisi-paguinElsRics] [FSCom] Fem-nos sentir: Que la crisi la paguin els rics!

Rol DG roll.dg en gmail.com
Lun Nov 17 09:24:08 CET 2008

Perdoneu però m'he perdut alguna cosa... De quina manifestació estem
parlant? Jo hi era i no vaig veure cap acte de violència ni provocació que
no fos la dels armats de sempre (que tal vegada no siguin els nostres
principals enemics però amics tampoc eh!). Estic d'acord en que no s'han de
donar arguments a la premsa per a desacreditar etcètera, però justament em
penso que tots aquests nostres patiments preventius pel que pugui passar-li
a un aparador durant o després la mani alimenta el morbo criminalitzador de
la susodicha. Per tant suggereixo que en aquest cicle de lluites que
s'inaugura deixem d'obsessionar-nos amb foteses i ens concentrem en els
enemics de debò.
Per altra banda, també estic d'acord amb el fet que no s'han de violar
pactes d'assemblea. Però atenció, prerquè aquest cop jo, com molta altra
gent, vaig anar a aquesta concentració autoconvocada, després d'una pluja de
missatges a la llista de correu no signats per cap assemblea o associació.
Tampoc fem l'error ara de considerar que els nostres àmbits de discussió i
decisió són els únics o els més legitimats a l'hora d'agafar el carrer.