[LaCrisi-paguinElsRics] Repartir material mani 13-N

eva nomevites en hotmail.com
Mie Nov 12 22:34:21 CET 2008

Els d´hospi avui hem fet assemblea, hem pogut fer algunes còpies del manifest però hem tingut problemilles amb els flyers de 500 euros, algu mes ha fet??? n´hi han??? ufff no se si no n´hi han demà al mati vaig a un ciber imprimeixo i faig còpies però me dejaré lo ke me saquen de la huelga jajaja osti em sap greu!!!! aviseu-me si hi han més flyers porfa...per cert, d´ hospi som dos per repartir> Date: Wed, 12 Nov 2008 17:21:33 +0100> From: oscar en mundivia.es> To: No65hores en llistes.moviments.net> Subject: [LaCrisi-paguinElsRics] Repartir material mani 13-N> > Hola,> demà hi ha la mani d'ensenyament i Bolonya. Tenim preparat material per> repartir a la mani convidant als treballadors i estudiants en lluita a les> mobilitzacions del 15 i 29, com vam quedar.> > Falta el de sempre, voluntaris i voluntàries per repartir i posar a la> pràctica el tema.> > Com a punt de trobada hem posat la sortida del metro Universitat L2 (el> que surt enmig de la Plaça)entre 11:30-11:45. Els companys/es de vivenda> hospi portaran flyers, el panflet el portem imprès subvencionat gràcies a> les nostres benvolgudes empreses.> > Jo nomès podré estar una horeta, després tinc una concentració a la meva> empresa i he de marxar.> > Ens veiem demà> > > _______________________________________________> Campaña QUE LA CRISI LA PAGUIN ELS RICS!> > web usada actualmente por la campaña: www.moviments.net/xarxacontratancaments> > Nombre usado por la lista> No65hores en llistes.moviments.net> Altas, Bajas y Modificaciones de los subscritos:> http://llistes.moviments.net/cgi-bin/mailman/listinfo/no65hores