[LaCrisi-paguinElsRics] Fwd: Karim culpable - proposta manifest

males herbes malesherbes.cgt en gmail.com
Mie Dic 17 00:01:39 CET 2008

La Secció Sindical de CGT de Parcs i Jardins s'adhereix al manifest en
suport al Karim

salut

El 12 / desembre / 2008 18:59, Sants Lliure <santstropical en gmail.com> ha
escrit: