[LaCrisi-paguinElsRics] Resumen de No65hores, Vol 4, Envío 32

coordinadora obrera sindical info-cos en sindicat-cos.org
Mar Dic 16 22:06:40 CET 2008

Ha arribat la confirmació d'adhesió al Manifest pel Karim per part de la
COS?
Si no és així, insistim en la nostra adhesió

Salut

COS

En/na no65hores-request en llistes.moviments.net ha escrit: