[LaCrisi-paguinElsRics] Resumen de No65hores, Vol 4, Envío 30

coordinadora obrera sindical info-cos en sindicat-cos.org
Lun Dic 15 20:51:11 CET 2008

Des de la COS ens hi adherim al Manifest en suport al Karim

Salut

En/na no65hores-request en llistes.moviments.net ha escrit:

--

*Coordinadora Obrera Sindical*
http://www.sindicat-cos.org/

sindicat per a l'alliberament de gènere, de classe i nacional dels
Països Catalans