[LaCrisi-paguinElsRics] TREIEU-ME DE LA LLISTA, SI US PLAU

A N alicia_navalon en hotmail.com
Sab Dic 13 13:26:22 CET 2008

   Hola a tothom,

   Sóc Alicia de CNT-Joaquim Costa i ja fa temps que nosaltres no participem a les assamblees de la crisi i les 65h. Tot i això, vam demanar estar informades sobre la campanya per a treballar conjuntament de forma puntual: així, rebem els mails de la llista al correu del sindicat.

   Enfí, que no cal que jo estigui a la llista, així que us pregaria que em treiessiu d'aquesta i no rebre més mails al meu correu personal.

   Salut i gràcies,

   Alicia