[LaCrisi-paguinElsRics] assemblea

Lluís Parera lluiscgb en hotmail.com
Jue Dic 4 17:03:26 CET 2008

Comapnyis, aquesta tarda no podré venir, tinc complicacions familiars.

Pero no us oblideu de les maribollotrans, eh?

La meva valoració, rapidament, de la mani, és que va venir molt poca ciudadania que no fos activista. Nois, alguna cosa haurem de fer per mobilitzar una mica més a la gent,

Ja em direu que tal les assemblees d'avui
Lluís PareraResistent marika català