[Interxarxes] Redacció ofertes i demandes:

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dij set 3 17:38:09 CEST 2015

Benvolgut Yuri:

Gràcies pel teu missatge. L'altre persona ha rebut còpia del teu
missatge automàticament. Mira:
http://intercanvis.net/Ajuda#Respon_a_una_oferta_o_demanda

El que sembla és que l'altre persona, per raó desconeguda, no t'ha
escrit o respost de nou, ni públicament ni de forma privada (a través
del teu nom d'usuari, si no has fet públic el teu correu-e)

Si vols, pots emprar el fòrum (públic) de la web, per permetre que
altres persones puguin indicar també si els ha passat quelcom similar, o
altres comentaris relacionats.

Mira't la pàgina d'Ajuda, potser, per aclarir més dubtes sobre com
funciona la web ( http://intercanvis.net/Ajuda ).
I seguim oberts a suggeriments per a fer-la millor per a tothom, en
funció del temps voluntari que hi dediquem alguns a mantenir-la.

Atentament

Xavier de Pedro
Un dels administradors d'Intercanvis.net

El 26/08/15 a les 12:50, yuriayau at gmail.com ha escrit: