Trobada amb el Comissionat d'Economia Cooperativa, Social i Solidària (Aj BCN)

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
diu nov 1 12:32:33 CET 2015

Hola companys d' "interxarxes"

Des que vaig tenir els bessons que vaig més mancat que temps que de
costum. I per exemple, no vaig veure aquest missatge (sota) a temps. Ho
reenvio a la llista interxarxes per a que estigueu assabentats que des
de l'ajuntament de Barcelona ens van escriure aquest missatge.

Crec que guanyariem una mica més si tornessim a coordinar-nos una mica.
Ni que fos per via telemàtica.

Petons.

Xavi