[Interxarxes] Novetats del darrer mes a les Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans

sense.resposta a intercanvis.net sense.resposta a intercanvis.net
diu maig 31 09:30:28 CEST 2015

 Butlletí de les Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans
1.  Darreres Publicacions (articles)
2.  Propers esdeveniments
3.  Nous ítems per intercanviar del darrer mes
3.1.  Demandes
3.2.  Ofertes
4.  Intercanvi de Coneixements
5.  Noves persones participants a les xarxes d'intercanvi registrades el darrer mes
6.  Enllaços
7.  Com apuntar-se al butlletí
8.  Qui som

1.  Darreres Publicacions (articles)

sortida can fulló 2015

10è Mercat d'Intercanvi de Nou Barris - La Troca

Més:
http://intercanvis.net/articles

Afegeix publicació:
http://intercanvis.net/tiki-edit_submission.php

2.  Propers esdeveniments

1)
Ds 06/06/15

sortida a can fulló 2015

2)
Dg 07/06/15 11:00h

14è Mercat d'Intercanvi de Collblanc - la Torrassa

3)
Dg 07/06/15 11:45h

 MERCAT D'INTERCANVI , el dia 7 de juny -Proper  intercanvi a la Xarxa d'Intercanvi de Coneixements (XIC) de L'Hospitalet

4)
Dg 21/06/15 10:00h

26è Mercat d'Intercanvi a Sants!

5)
Dg 06/09/15 10:00h

27è Mercat d'Intercanvi a Sants!

6)
Ds 14/11/15

10a jornada salut integral

7)
Dg 29/11/15 10:00h

28è Mercat d'Intercanvi a Sants!

Més:
http://intercanvis.net/tiki-calendar.php

Afegeix esdeveniment:
http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php

3.  Nous ítems per intercanviar del darrer mes
La columna "Coms" de les taules de sota fa referència als comentaris afegits a cada oferta o demanda, per posar-se en contacte amb qui ho demana o ofereix...

3.1.  Demandes

Ítems trobats: 20 Què demanoDescripcióPersona que ho demanaMercat d'Intercanvi més properÚltima modificacióComsclasses de guitarra estil jazz o bossanovamartablauBarcelona ciutat - Vallvidrera29/05/150Necessito algú que m'ajudi a traslladar un sofà i que tingui una forguneta!Necessito traslladar un sofà de 2 metres aprox., dins el mateix barri de Sants, demà diumenge tarda.

Necessito que tingueu forguneta per fer-ho, jo no en disposo.

Gràcies!
cosmoBarcelona ciutat - Sants28/05/150busco masia per rehabilitarSom una parella jove, responsable i catalana i estem buscant una masia per cuidar o rehabilitar a canvi de poder viure en ella. Volem un contracte llarg i seriós. Preferiblement a la comarca...MSIntercanviVic20/05/150UN TDT PER TVNECESSITO UN TDT AMB COMANDAMENT QUE FUNCIONI CORRECTAMENT. PEL CANVI PUC OFERIR VARIES COSES, PARLEMNE!MAIDOS12/05/152JORDI-Dj 14/05/15FUNDA PER A CAMILLA PLEGABLE, DE MASSATGEFunda per a camilla Ecopostural, de 70 x 190 (la camilla), busco en perfecte o molt bon estat. Preferiblement amb rodes i amb cinta per a penjar a l’espatlla, però podria prescindir-ne. Et pot...Bon diaTerrassa10/05/150ULLERES RETICULARS (“ESTENOS”)Amb els forats cònics i per a home. Et pot resultar útil donar una ullada a quins objectes ofereixo en aquest moment. Gràcies.Bon diaTerrassa09/05/150GUITARRA ELECTRO-ACÚSTICA de qualitatAmb pocs anys i en molt bon estat. Una acústica normal, que no pugui endollar-se, no em serviria. Et pot resultar útil donar una ullada a quins objectes ofereixo en aquest moment. Gràcies.Bon diaTerrassa09/05/150MÚSICA NORD-AMERICANA FINS EL 1960, aprox.Em pot interessar qualsevol cosa relacionada amb el Jazz, Blues, Rock’n’roll, Country, Doo wop, Rockabilly, Boogie woogie, etc. Et pot resultar útil donar una ullada a quins objectes ofereixo en...Bon diaTerrassa09/05/150DISCOS DE MÚSICA DE VINILM’agraden i n’acceptaria a canvi de coses que tinc per a intercanviar o bé a canvi de passar CDs, Vinils, Cassets o MiniDiscs a CD... o bé passar Vídeos VHS a DVD. (Si tens altres formats de vídeo...Bon diaTerrassa09/05/152Bon dia-Dv 15/05/15TDT RECEPTOR AMB USB GRAVADOR, de sobretaulaNo importa marca i model si l'aparell és bo i funciona bé. Et pot resultar útil donar una ullada a quins objectes ofereixo en aquest moment. Gràcies.Bon diaTerrassa09/05/150FARISTOL DE PEU, PLEGABLEDe qualitat mitjana o alta, en bon estat i preferiblement amb funda. Et pot resultar útil donar una ullada a quins objectes ofereixo en aquest moment. Gràcies.Bon diaTerrassa09/05/150ENGLISH GRAMMAR IN USE (+ANSW+CD) 4ª ED.M'interessa la 4a edició de l'English Grammar in Use amb answers i CD, tot en bon estat (també l’Essential Grammar in Use). Et pot resultar útil donar una ullada a quins objectes ofereixo en aquest...Bon diaTerrassa09/05/150fixacio cadireta nen per a bicicletabusco el kit de fixació que va al quadre de la bici per poder posar la cadireta de nen de la marca Hamax,vmodel Kiss.clau_ceBarcelona ciutat - Poblesec09/05/150gorra bebebusco gorra per a nen d'1 any i 2 mesos, per a la platjaclau_ceBarcelona ciutat - Poblesec09/05/150ulleres de sol bebebusco ulleres de sol per a nen d'1 any i 2 mesos, de bona qualitatclau_ceBarcelona ciutat - Poblesec09/05/150sandalies bebeestic buscant sandalies per a nen d'1 any i 2 mesos, talla petita (entre 19 i 20), en bon estat i flexiblesclau_ceBarcelona ciutat - Poblesec09/05/1503 Llits individuals amb matalàs en bon estat, 1 tetera i 2 rodes de bici aptes per BH antigaBusco 3 llits individuals en bon estat, somier i matalàs, 1 bullidor d'aigua pel te i 2 rodes de bici aptes per BH antiga.
Tinc un armari petit blanc d'ikea i un matalàs molt bo de futon que...maitefurbySitges08/05/151Ysasau-Ds 20/08/11Lloc per viure a La Teixonera-Vall d'Hebrón-Horta taniaBarcelona ciutat - Poblenou05/05/150Roba de nadó- primavera estiu a partir de la talla 68 (nen)Alba3200Barcelona ciutat - Sant Gervasi01/05/151Lifi-Ds 02/05/15Devanadora senzilla per fer ovillos de llanaDevanadora per fer ovillos de llanaLifi01/05/150

Més:
http://intercanvis.net/Demandes

Afegeix demanda:
http://intercanvis.net/tracker3?cookietab=2

3.2.  Ofertes

Ítems trobats: 60 Què ofereixoDescripcióPersona que ho ofereixMercat d'Intercanvi més properÚltima modificacióComsBASCULAPer als que estaveu interessats. La pesadora que oferim es com aquesta de la foto. No pesa exacte. Jo crec que es deu poder arreglar. Si la necessiteu, ja us enviarem foto de la que oferim i...FADAAltres27/05/152trufeta-Dl 05/09/11Maxi-CosiMaxi-Cosi per a bebè molt poc usat.mserraplanasFigueres26/05/150Llibre Luna Lunera de Rosa Regàs (Tapa Dura)Circulo de LectoresFADAAltres25/05/150Guía turística nueva Republica Dominicana y Haití Guía turística nueva Republica Dominicana y Haití (guía Océano), cuando éstaba preparando mi viaje me regalaron 3 y sólo utilicé 1 ;-). Están nuevas.mariagsmgBarcelona ciutat - Eixample (Esquerra)24/05/150ofereixu clases particulars a alumnes de primaria, ESO i batxillerat.Soc alumna d'Arquitectura a l'universitat politecnica de Catalunya, graduada del batxillerat tecnològic amb matrícula d'honor i ofereixo classes particulars a alumnes de primaria, ESO i...teresa88Vilassar de Dalt23/05/150llibres  variatsTenim:
-El laberinto de la felicidad, Àlex Rovira.
-Barcelona barri x barri. Llibre format apaisat, 203 pàgines, color, mapes, croquis dls nous barris sorgits de la remodelació de la ciutat,...estelabay19/05/150RELLOTGES3 rellotges antics marca Roca (Joieria Roca) i 1 Revue Thommen. No funcionen per no haver-los fet servir durant anys, pot ser qüestió de piles.MLP17/05/151posicionfusibles-Dm 26/05/15Llavors de salsifí del pais.AlfonsVilanova i la Geltrú16/05/152Ysasau-Dj 13/10/11Àloe VeraHola,

tinc una àloe des de fa uns quants anys i l'any passat em va fer 30 fills! Com que em sap greu llençar-los he decidit donar-los. L'únic que demano a canvi és un test (torreta) buit per a...garxinaBarcelona ciutat - Sant Antoni15/05/158Cabis-Dg 28/08/11Un lavabo de bany de ceràmica blanca, en bon estat. Amb aixeta i tot, si la voleu. (A mi m'interessen prestatges de paret modernets, però podem negociar amb qualsevol altra cosa)MCDBarcelona ciutat - Poblesec14/05/153posicionfusibles-Dm 26/05/15VÍDEOS VHS reproduïts una sola vegada        - Musicals:  KING KURT: "Zulu Land" (còpia numerada nº 142) / GENE SIMMONS: "Live in the UK" (Concert de 1987) / THE BRIT AWARDS 1998 VIDEO / De la col•lecció "Jazz Casual" (gravats en un...Bon diaTerrassa10/05/150ALFOMBRETA PER A RATOLÍ "Torre Agbar"Alfombreta d’informàtica amb una foto de la TORRE AGBAR. Nova. Et pot resultar útil donar una ullada a quins objectes m’interessen en aquest moment. Gràcies.Bon diaTerrassa10/05/150CD-R 80 Àudio Fuji3 cédés a estrenar, PER A HI-FI (informàtica no). Et pot resultar útil donar una ullada a quins objectes m’interessen en aquest moment. Gràcies.Bon diaTerrassa10/05/150MiniDisc vergesVan ser gravats 1 cop i després esborrats. Et pot resultar útil donar una ullada a quins objectes m’interessen en aquest moment. Gràcies.Bon diaTerrassa10/05/150DVDs reproduïts una sola vegada        - Musicals:  Dr. Feelgood: "Going Back Home" (2 DVDs: Concert a Southend Kursaal, 1975 + Bonus Tracks). 33 temes. / BILL WYMAN'S RHYTHM KINGS: "Let the good times roll": 2 live (+ 30 min....Bon diaTerrassa10/05/150MANUAL d'instruccions càmera fotos digital PANASONIC Lumix FZ18MANUAL COMPLET (NO la versió abreujada), en castellà, de la càmera de fotos digital PANASONIC Lumix FZ18. Sense utilitzar. Enquadernat amb tapes de plàstic dures -la frontal transparent, la del...Bon diaTerrassa10/05/150AMPOLLER PLEGABLE de fustaEt pot resultar útil donar una ullada a quins objectes m’interessen en aquest moment. Gràcies.Bon diaTerrassa10/05/150CABLE USB d'un mòbil SONY ERICSSON K800iCABLE USB d'un telèfon mòbil SONY ERICSSON K800i, original (DCU-60), compatible amb molts telèfons mòbils de l'època (al voltant de 2007 o 2010). Et pot resultar útil donar una ullada a quins...Bon diaTerrassa10/05/150Cotxes miniatura dels anys 1950Metàl•lics i de diverses escales. En bon estat. (El Cadillac blanc i les Harley Davidson ja no els tinc.) Et pot resultar útil donar una ullada a quins objectes m’interessen en aquest moment. Gràcies.Bon diaTerrassa10/05/150RELLOTGE-DESPERTADOR estil Art-DecóAmb foto d'elecció de misses (noies) dels anys '50. No funciona, i té el vidre una mica trencat. (De la foto, les Harley Davidson i el Cadillac blanc ja no els tinc.) Et pot resultar útil donar una...Bon diaTerrassa10/05/1502 JUKE-BOX (Rock-Ola) "Wurlitzer" en miniaturaUn és Ràdio FM (amb presa d'auriculars) i l'altre és caixa de música. En bon estat. (De la foto, el Cadillac blanc i les Harley Davidson ja no els tinc). Et pot resultar útil donar una ullada a...Bon diaTerrassa10/05/150CALENDARI "PIN-UPS" TASCHEN de 2002Per a escriptori. Una noia a cada pàgina. Importat. A estrenar. Costava $ 12,99 llavors. Et pot resultar útil donar una ullada a quins objectes m’interessen en aquest moment. Gràcies.Bon diaTerrassa10/05/150CINTES “sèrie COCA-COLA” DE CASSETDE COBALT CRISTAL•LITZAT (millor que CrO2), verges, BASF, de 90 min. (edició per a col•leccionistes), decorades amb motius COCA-COLA anys 40-50-60 (Com els picture disc de vinil però en casset). En...Bon diaTerrassa10/05/1506 CINTES DE CASSETTE verges novesPrecintades: 3 TDK 74 CDing2 (CrO2) / 1 BASF CE II (CrO2) / 1 TDK D 90 (normal) / 1 BASF de 46 (normal). Et pot resultar útil donar una ullada a quins objectes m’interessen en aquest moment. Gràcies.Bon diaTerrassa10/05/150PACK "CAÇADORS DE BOLETS""Guia de camp del boletaire" que es va vendre a través de La Vanguardia. A estrenar. Inclou una guia/mostrari de bolets i una navalla especial per a tallar que inclou una regla de 6 cm. i un...Bon diaTerrassa10/05/150AMPOLLA "VALSANGIACOMO FERNET STOCK"Antiga, sense desprecintar, de licor aromatitzat de la Bodega Cherubino Valsangiacomo. Probablement dels anys 1940s. Et pot resultar útil donar una ullada a quins objectes m’interessen en aquest...Bon diaTerrassa10/05/150CROMOS ANTICS col•lecció "LOS VIAJES DE ULISES"Desenes de cromos de Nestlé del 1962 per a col·leccionistes. Et pot resultar útil donar una ullada a quins objectes m’interessen en aquest moment. Gràcies.Bon diaTerrassa10/05/150PIN "Cobi Telecomunicacions" dels JJ.OO. Barcelona'92Per a col·leccionistes (se'n van fabricar molt pocs). Nou, amb la seva capseta de plàstic i cartronet originals. Et pot resultar útil donar una ullada a quins objectes m’interessen en aquest...Bon diaTerrassa10/05/150SUCRERA DE VIDRE de barAmb tapa metàl•lica. Aprox. 350 g. Et pot resultar útil donar una ullada a quins objectes m’interessen en aquest moment. Gràcies.Bon diaTerrassa10/05/150LIQUADORA MOULINEXTé uns 20 anys. Funciona bé. Et pot resultar útil donar una ullada a quins objectes m’interessen en aquest moment. Gràcies.Bon diaTerrassa10/05/151abamare a hotmail.com-Dg 17/05/15SAMARRETA original HARLEY DAVIDSONTalla XL. Usada 2 vegades i rentada. M/C. Et pot resultar útil donar una ullada a quins objectes m’interessen en aquest moment. Gràcies.Bon diaTerrassa10/05/150ESTOIG original PANASONIC per a càmera de fotosPer a càmera FZ48 I ALTRES "LUMIX" de la mateixa mida: FZ18, FZ28, FZ38,... A estrenar. Et pot resultar útil donar una ullada a quins objectes m’interessen en aquest moment. Gràcies.Bon diaTerrassa10/05/150DOBLE PLATINA JVC TD-W110Cinta Metall / Crom / Normal. Gravació a velocitat simple o doble. Dolby B. ANRS. Nivell d'entrada de gravació regulable. Et pot resultar útil donar una ullada a quins objectes m’interessen en...Bon diaTerrassa10/05/150VIDEO VHS Sony SLV-135En perfecte estat de funcionament. Amb Comandament a Distància. Et pot resultar útil donar una ullada a quins objectes m’interessen en aquest moment. Gràcies.Bon diaTerrassa10/05/150DOBLE PLATINA MARANTZ SD-285Rec Level per canals LR independents / Opció còpia a doble velocitat / Dolby NR B i C / Nivell de sortida d'auriculars regulable / Wow & Flutter 0,08% W-RMS / 35 Hz-18 Khz ± 3 dB (amb cinta de...Bon diaTerrassa10/05/150CARTUTX DE TINTA original EPSON T0711, per a impressoraTé un any i segueix precintat. Et pot resultar útil donar una ullada a quins objectes m’interessen en aquest moment. Gràcies.Bon diaTerrassa09/05/150CADIRA ERGONÒMICA PLEGABLE, de fustaTé uns 12 anys, no està en perfecte estat però fa sense problemes la seva funció. Regulable en 3 posicions. Va tenir alguns corcs, pero ja no. Caldria recollir-la a Barcelona ciutat. Et pot...Bon diaTerrassa09/05/150CDs DE MÚSICA originalsDe molts estils diferents, amb les caràtules i la majoria molt nous. Et pot resultar útil donar una ullada a quins objectes m’interessen en aquest moment. Gràcies.Bon diaTerrassa09/05/150PASSO A CD o DVDPasso a CD o DVD discos de música de vinil, cassettes, MiniDisc, vídeos VHS (i qualsevol altre sistema si tu em deixes un reproductor o càmera d’aquell sistema). Et pot resultar útil donar una...Bon diaTerrassa09/05/150DISCS DE MÚSICA de vinilDes dels anys ’50 fins els ’90, d’estils diferents, des de nous a estrenar fins molt usats. Et pot resultar útil donar una ullada a quins objectes m’interessen en aquest moment. Gràcies.Bon diaTerrassa09/05/150MULTIEFECTES ZOOM 9000S amb pedalera, per a guitarraEs va provar 2 vegades en un pis i es va guardar (sense piles) fins avui, en què es va provar i no funciona. Està, impecable, dins de la seva caixa, amb el manual d'instruccions. Afinador...Bon diaTerrassa09/05/150CASC KIWI K20 o K200(No en recordo el model i no es llegeix bé). Interior impecable (es va usar molt poc, només per a un acompanyant ocasional). Regalo funda de transport de tela. Et pot resultar útil donar una ullada...Bon diaTerrassa09/05/150GUANTS ALPINE de Gore-Tex, de motoristaAjustables i amb protecció als artells. En bon estat. Molt poc utilitzats. Et pot resultar útil donar una ullada a quins objectes m’interessen en aquest moment. Gràcies.Bon diaTerrassa09/05/150CASC de motorista NZI VitesseColor antracita Talla M (57). 1,3 kg. Cap caiguda ni cop, bon estat (excepte el folre de l'escuma del coll, que va perdre les reixetes de ventilació). Regalo funda de transport de tela original, a...Bon diaTerrassa09/05/150TELÈFON amb cable TELECOM HCD399USAT NOMÉS 1 DIA. Identificador de trucades amb 99 registres, teclat il•luminat, es pot penjar a la paret, emmagatzema els últims 46 números marcats. Funció Repetició de trucada, Volum del timbre...Bon diaTerrassa09/05/150LÀMPARA DE SAL27 cm. d'alçada. En perfecte estat. La base és de marbre o similar. Et pot resultar útil donar una ullada a quins objectes m’interessen en aquest moment. Gràcies.Bon diaTerrassa09/05/1502 CANELOBRES de fusta massissa34,5 cm. d'alt. Molt poc usats i en excel•lent estat. Fusta envetada. Encara que són alts i prims costa molt que caiguin, perquè a dins duen un gran pes metàl•lic per a evitar-ho. Parella comprada...Bon diaTerrassa09/05/150MOPA COMPLETAFIXPOLVO de Celimsa, a estrenar. 45 cm. Et pot resultar útil donar una ullada a quins objectes m’interessen en aquest moment. Gràcies.Bon diaTerrassa09/05/150LÀMPARA "Ètnica"28,5 cm. d'alçada. Et pot resultar útil donar una ullada a quins objectes m’interessen en aquest moment. Gràcies.Bon diaTerrassa09/05/150JAQUETA DE MOTORISTA Richa "Puma"D'home, Talla M. Cuidada. Folre embuatat de posar i treure (amb cremallera). Tancament davanter = Cremallera + Velcro. 2 butxaques interiors + 2 exteriors + 1 per a telèfon mòbil. Proteccions a les...Bon diaTerrassa09/05/150ARMILLA DE PELL GIRADADe la marca Akaso. Impecable, gairebé sense ús. Talla mitjana. 3 butxaques exteriors + 1 interior. Ajustable. Folre i acabats de qualitat. Et pot resultar útil donar una ullada a quins objectes...Bon diaTerrassa09/05/150CAÇADORA beisbolera tipus universitari EE.UU.(Tipus "High-School"). Comprada a Londres. En bon estat. De llana i cotó, talla M (probablement 38 o 40). Folre interior. És d'home malgrat que a la foto la dugui una dona. Et pot resultar útil...Bon diaTerrassa09/05/150CANON POWERSHOT A-510Opcions des de tot Automàtic fins a tot Manual (les Manual i Semi-Manual -prioritat a diafragma i a velocitat- avui no es troben en càmeres de menys de 170 €). Zoom òptic 4x. Òptica i qualitat...Bon diaTerrassa09/05/150TOCADISCOS "VINTAGE" DUAL 510De gamma alta, comprat el 1976 a la prestigiosa botiga Berengueras de Barcelona. Et pot resultar útil donar una ullada a quins objectes m’interessen en aquest moment. Gràcies.Bon diaTerrassa09/05/152Bon dia-Dl 11/05/15LLIBRES a centenarsDe totes les temàtiques i formats, des de nous a estrenar fins a molt usats, des de “vintage” fins dels darrers anys. També alguns còmics. Et pot resultar útil donar una ullada a quins objectes...Bon diaTerrassa09/05/150Motxilla porta bebesDeixo per provar o per usar només la temporada que necessitis una motxilla portabebès de la marca babyjorn. Són motxilles cares que moltes vegades no ens decidim comprar perquè no sabem si en farem...ngmVic08/05/150somier de "lames" i matalás individual de 90 x 195somier de "lames" i matalás individual de 90 x 195 en bon estat. interesats trocar al 647 48 88 45 . Ramon i Carme.
per intercanvi segur que ens posem d´acord
ramontbBarcelona ciutat - Sagrada Família06/05/153cesaralejo-Dm 30/08/11TENIM MOLTES REVISTES " INTEGRAL" i columpi dels que va penjat al sostre o bigue.( fins a 4 anys)Intercanviem revistes Integral i un columpi dels que va penjat al sostre o bigue, intercamviem per el que ens proposeu. Carme i Ramon.647488845ramontb06/05/152ramontb-Dc 18/05/11bicicleta 2 rodes amb opció dues mes al redera, fins a nens de 5 anys molt bona.bicicleta 2 rodes amb opció dues mes al redera, fins a nens de 5 anys molt bona.
Per l´intercanvi en parlem.
647 48 88 45
Ramon i Carme
ramontbBarcelona ciutat - Sagrada Família06/05/152LouMT-Dg 31/05/15Roba de petit des-de 3 mesos fins a 3 anysroba variada, bodys, una jaqueta texana doble, brusa nena... unes 5 o 6 peças. Em pot servir per intercanvi, uns kilos de llimones o de taronges... també m' anirien be llanes o un devanador per fer...Lifi01/05/150

Més:
http://intercanvis.net/Ofertes

Afegeix Oferta:
http://intercanvis.net/tracker2?cookietab=2

4.  Intercanvi de Coneixements
Les XIC's són Xarxes d'Intercanvis de Coneixements. Clica als enllaços de sota per veure informació d'algunes d'elles.
Si en saps de més xarxes d'intercanvi de coneixements, posa-les a http://intercanvis.net/xics : pots editar la pàgina o afegir-ne pàgines noves filles a la de "xics" (mira el Ajuda per saber com afegir pàgines noves).

XIC Can Cuiàs (Montcada i Reixac)
XIC Castelldefels
XIC Collblanc La Torrassa (L'H)
XIC Girona
XIC Gràcia
XIC Connecta Francesc Candel
XIC La Ribera (Montcada i Reixac)
XIC Llera del Ter
XIC Manlleu
XIC Nou Barris
XIC Raval
XIC Sabadell
XIC Sant Feliu de Llobregat
XIC Xarxantoni

5.  Noves persones participants a les xarxes d'intercanvi registrades el darrer mes
Ítems trobats: 19NomCognomsUsuariXarxa d'Intercanvi més properaComentarisCreat/daComsLourdesMontaña TerolLouMTMataró31/05/150roserarmengolroser15Alt Penedès28/05/150Maria TeresaPardoMaria Teresa Altres23/05/150XavierAlarcónXavierbcn89Barcelona ciutatExperto en creación de espacios no disputados por la competencia en mercados y en hacer estrategias organizacionales cooperativas de base tecnológica para atraer clientes potenciales, convertirlos en leads, fidelizarlos y hacer que se conviertan en los embajadores de nuestras marcas.
21/05/150XavierAlarcón FiguerasXavierbcnBarcelona ciutatExperto en creación de espacios no disputados por la competencia en mercados y en hacer estrategias organizacionales cooperativas de base tecnológica para atraer clientes potenciales, convertirlos en leads, fidelizarlos y hacer que se conviertan en los embajadores de nuestras marcas.
21/05/150martavallverdu santiagomartablauBarcelona ciutat - Sarrià21/05/150ReginaGranelreinagranelL'Hospitalet de Llobregat - Bellvitge21/05/150mrsosamrsosaBarcelona ciutat - Carmel21/05/150andrealegaz balsalobreMSIntercanviVicSom una parella responsable i catalana i estem buscant una masia per cuidar o rehabilitar a canvi de poder viure en ella. Ens agrada molt el contacte amb la natura i busquem un espai tranquil. Atenem trucades, correus i watsaps.20/05/150MontseMartínezMontsemvBarcelona ciutat13/05/150JoanDespíBon diaTerrassa09/05/150NúriaGarcia ManuelngmVic08/05/150Cristina milian ValentinkrismilianBarberà del Vallès07/05/150montsemarce colomermontssLa Garrotxa06/05/150HanKimhanpkcBanyoles05/05/150centreCívic BesòscentrecivicbesosBarcelona ciutat - Verneda-Sant Martí05/05/150judacedo alonsojudrocTerrassa02/05/150albacolomboAlba3200Barcelona ciutat - Sant Gervasi01/05/150marionapintado jouNonajouAlt Penedès01/05/150

Més:
http://intercanvis.net/users

6.  Enllaços
 Xarxes: http://intercanvis.net/Xarxes
 Vídeos: http://intercanvis.net/Altres
 Tutorial d'ús: http://intercanvis.net/demo.htm
 Com funciona: http://intercanvis.net/Funcionament
 Coordinació entre Xarxes: http://intercanvis.net/InterXarxes
 Col·labora amb una donació econòmica: http://intercanvis.net/Donacions
 (en moneda social ó Euros)

7.  Com apuntar-se al butlletí
No estàs subscrit a aquest butlletí encara i te l'ha passat alguna altra persona?

Pots subscriure't tu mateix/a a:
(siguis una persona registrada a intercanvis.net o no)

http://intercanvis.net/newsletter1

8.  Qui som
Una colla de persones de diferents llocs de Catalunya ens hem estat trobant en persona des de la tardor de 2009 cada tres mesos per parlar de quines coses volem i podem fer conjuntament per millorar la comunicació i coordinació entre les diferents Xarxes d'Intercanvi d'àmbit català (trobades "InterXarxes").

A les reunions va sortir repetides vegades l'interès de poder disposar d'un butlletí comú a tothom (a part de possibles butlletins per xarxes locals), amb un recull de publicacions, reflexions i/o notícies relacionades que algú vulgui difondre o compartir (quan n'hi hagi) amb la gent de les altres xarxes, així com la informació breu de les darreres ofertes i demandes de cada xarxa publicades a intercanvis.net, el propers esdeveniments relacionats publicats a l'agenda comú (mercats, reunions, ...), etc.

Aquest butlletí s'envia mensualment, i és obert a les teves aportacions/propostes. El que afegeixis a l'agenda, o a la base de dades d'ofertes i demandes, podrà ser inclòs automàticament en el resum mostrat en el següent butlletí. I de les publicacions es preveu fer una selecció de les més adequades, si s'escau, per al butlletí general.

Per últim, si vols participar en la moderació i disseny de tot plegat, vine a les trobades "InterXarxes" a dir la teva! (per cert, les reunions amb algo de "teca" per compartir són més entretingudes)

http://intercanvis.net/InterXarxes

Butlletí enviat en nom de l'equip de coordinació entre Xarxes d'intercanvi dels Països Catalans ("InterXarxes")
info a intercanvis.net  Un altre món és possible ;-)

--
Pots desubscriure't d'aquest butlletí seguint aquest enllaç: