[Interxarxes] Fwd: Re: Col·laboració

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dim abr 7 21:14:12 CEST 2015

-------- Missatge reenviat --------
Assumpte: 	Re: Col·laboració
Data: 	Tue, 07 Apr 2015 20:49:46 +0200
De: 	Xavier de Pedro <xavi at confluencia.net>
A: 	jdejuan at flamingopartners.com

Hola Jordi:

Molt interessant!

Ja m'ho he instal·lat, però tot just començar em demana que activi el
gps per a geolocalitzar-me, i no em va bé el gps. Seria interessant si
poguessiu agafar la geolocalització de Google, o 3g, etc.

Seria formidable poder mostrar via helpin' les ofertes i demandes
d'intercanvis.net.
Ho veieu factible?

Intercanvis.net funciona amb Tiki, que té opcions de geolocalització amb
openstreetmaps, etc.
http://doc.tiki.org/Geolocation

Xavi

El 07/04/15 a les 11:16, sense.resposta at intercanvis.net ha escrit: