[Interxarxes] mercat d'intercanvi de Rajadell

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dij nov 6 20:30:18 CET 2014

Hola Núria:

I tant! Endavant! Mira les instruccions a:

http://intercanvis.net/Ajuda

i posa-ho tu mateixa al calendari, etc.

També pots fer una pàgina per al vostre Poble al directori de Xarxes,
etc. O si vols, et podem ajudar fent-la algú de nosaltres.
Ja diràs!

Salut i endavant amb la xarxa d'intercanvi al teu Poble! :-)

Xavier de Pedro
Un dels administradors d'Intercanvis.net

El 04/11/14 a les 09:13, sense.resposta at intercanvis.net ha escrit: