[Interxarxes] inscripcio

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dij gen 9 18:30:11 CET 2014

Hola Montse:

Diga'm quin nom d'usuari vols posar. Potser és que vols posar un nom
d'usuari que ja és emprat a la web? (dic jo, per intentar entendre on
pot ser el problema)

I per si un cas, pots provar des d'algun altre navegador d'internet (en
plan, Firefox o Chrome enlloc d'Internet Explorer, si és el cas), o des
d'un altre ordinador?

Xavi
Un dels administradors d'intercanvis.net

El 09/01/14 10:39, sense.resposta at intercanvis.net ha escrit: