[Interxarxes] Necessitem una llista de correu per a un suport mutu a la floresta

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dim oct 29 19:43:29 CET 2013

Hola Pau:

Si, ho sento, aquella web està una mica descuidada, tens raó. (en part,
culpa meva).
Arreglat parcialment: ja es mostra la paraula de pas per enregistrar-te
(si ho vols fer, però no cal per a demanar una llista).
I veig que la sol·licitud de llista que has fet aquest matí ha quedat
ben registrada (i per duplicat :-) )
Però no sóc jo qui ho gestiona, sinó altre gent de marsupi i/o la CIC.
Entenc que es posaran en contacte amb tu.
Salut
Xavi

Al 29/10/13 11:51, En/na Pau Bofill ha escrit: