[Interxarxes] Reportatge ARTE: Xaingra partir del 15'

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
div oct 4 17:35:08 CEST 2013

Enhorabona per la feina feta i el ressò que esteu aconseguint, Clàudia!
Salut
Xavi

P.D: Si te n'assabentessis de que existeix versió anglesa d'aquest video
de la cadena ARTE, m'interessaria molt (per les classes amb els alumnes
"tipus Erasmus" dels EUA, que sovint costa de trobar vídeos d'aquests
però en anglès). De can Masdeu em passa el mateix, no n'he trobat cap
tros de video en anglès fins ara.

Al 04/10/13 16:55, En/na claudia at rosadefoc.info ha escrit: