[Interxarxes] Mercat del trasto Sant Gervasi

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dic nov 13 15:16:03 CET 2013

Hola Àngels:

És només d'intercanvi o també de segona mà, acceptant pagar euros per
comprar o vendre coses?

En aquest darrer cas, no tinc clar que en poguem fer difusió a
intercanvis.net per que un dels pocs requeriments que hi ha és que la
informació que s'hi publigui faci referència a esdeveniments sense
demanar euros a canvi (una altra cosa seria si s'emprés moneda
complementaria - moneda social: Ecosols, EcoSenys, Turutes, ...).

I si és només d'intercanvi (o amb moneda social, etc), llavors podeu
publicar la informació vosaltres mateixos/es a la web. Us doneu d'alta
(si no ho heu fet ja; és gratuït i molt fàcil) i podeu seguir les
instruccions que trobareu aquí:
http://intercanvis.net/Ajuda

Salut, i endavant amb els intercanvis/ajuda mútua (sense diners
convencionals) a sant Gervasi Sud!

Xavier de Pedro
Un dels administradors de la web, i membre del grup de coordinació entre
Xarxes d'Intercanvi ("InterXarxes")
http://intercanvis.net/InterXarxes

El 13/11/13 12:42, Àngels Pradilla ha escrit: