[Interxarxes] Novetats del darrer mes a les Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans

Intercanvis.net: La web dels intercanvis sense.resposta a intercanvis.net
div nov 1 09:37:44 CET 2013

 Butlletí de les Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans
1.  Darreres Publicacions (articles)
2.  Propers esdeveniments
3.  Nous ítems per intercanviar del darrer mes
3.1.  Demandes
3.2.  Ofertes
4.  Intercanvi de Coneixements
5.  Noves persones participants a les xarxes d'intercanvi registrades el darrer mes
6.  Enllaços
7.  Com apuntar-se al butlletí
8.  Qui som

1.  Darreres Publicacions (articles)

8a JORNADA DE SALUT INTEGRAL

Autor: núria -
Publicat el: Dc 30/10/13 22:52h -
(34 Lectures)

8a JORNADA DE SALUT INTEGRAL

el próximo día 16 de noviembre a partir de las 10h, vuelven las jornadas de salut integral organizadas por la Xarxa d'Intercanvi de Coneixements de Nou Barris y será como siempre en el Centre Ton i Guida.

Os esperamos !!!

Renova la teva roba (Barcelona): 11-23 Nov

Autor: BertaRenova -
Publicat el: Dj 24/10/13 18:51h -
(105 Lectures)

“Renova la teva roba” és una iniciativa per fomentar la prevenció de residus i el consum responsable entre ciutadanes i ciutadans, promoguda des d’entitats, equipaments i l’Ajuntament de Barcelona. Consisteix en una xarxa de punts d’intercanvi de peces roba que es posen en funcionament arreu de la ciutat en el marc de la Setmana Europea de Prevenció de Residus. La 3a edició del “Renova la teva roba” tindrà lloc en el marc de la 5ª Setmana Europea de Prevenció De Residus que es celebrarà del 16 al 24 de novembre del 2013.

Més informació: http://w110.bcn.cat/portal/site/LaFabricaDelSol/menuitem.3dadfc718cdedd8900210021a2ef8a0c/?vgnextoid=edd7ead381db1410VgnVCM1000001947900aRCRD&vgnextfmt=formatDetall&lang=ca_ES

Documentos TV - Monedas de cambio: "Han venido para quedarse"

Autor: Xavi -
Publicat el: Dl 14/10/13 17:03h -
(168 Lectures)

Ahir diumenge van fer un reportatge molt interessant sobre les monedes socials, alternatives, complementàries... que hi ha a Espanya, amb exemples també d'altres lloc del món, i amb nombrosos exemples també de monedes existents a Catalunya.

El podeu veure a:
http://www.rtve.es/television/20131009/documentos-tv-monedas-cambio/760907.shtml

Enhorabona a tothom qui ha participat!

Més:
http://intercanvis.net/articles

Afegeix publicació:
http://intercanvis.net/tiki-edit_submission.php

2.  Propers esdeveniments

1)
Dg 30/12/12 10:00h

fira de l'intercamvi a platja  d'aro girona

2)
Ds 02/11/13 10:00h

1r mercat d'intercanvi a Tàrrega

3)
Ds 09/11/13

20è aniversari xarxa d'intercanvi de coneixements nou barris

4)
Ds 09/11/13 11:00h

XIè Mercat d'Intercanvi Collblanc - La Torrassa

5)
Dg 10/11/13 10:00h

20è Mercat d'intercanvi de Sants

6)
Dl 11/11/13

Renova la teva roba: xarxa de punts d'intercanvi de roba a Barcelona

7)
Ds 16/11/13

8a JORNADES DE SALUT INTEGRAL

8)
Ds 16/11/13 10:00h

I MERCAT D'INTERCANVI CALDES DE MONTBUI

9)
Dg 17/11/13 10:00h

3r Mercat "Viu" d'Intercanvi de La Sagrera

10)
Ds 30/11/13 10:30h

10a Trocaeulàlia

11)
Ds 14/12/13 10:30h

17a Trocamarina (BCN)

Més:
http://intercanvis.net/tiki-calendar.php

Afegeix esdeveniment:
http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php

3.  Nous ítems per intercanviar del darrer mes
La columna "Coms" de les taules de sota fa referència als comentaris afegits a cada oferta o demanda, per posar-se en contacte amb qui ho demana o ofereix...

3.1.  Demandes

Ítems trobats: 55Què demanoDescripcióImatgePersona que ho demanaMercat d'Intercanvi més properÚltima modificacióComsBurra (Penjador roba)anna.rmng31/10/130Licuadoraanna.rmng31/10/130Busco tocadiscosHola estinc intentant trobar tocadiscos, ho puc canviar per una pantalla plana o articles relacionats amb música.ramonet Barcelona30/10/131Mòbil lliure / Vodafoneanna.rmng29/10/131Tinta Impresora HP Deskjet 2050Aanna.rmng29/10/130Cadena/U Bicicleta anna.rmng29/10/130Cadireta per a cotxe / sillita para cocheHola,
Necessitem cadiretes per a cotxes de diferents mides. Si en teniu alguna que ja no us fa servei en parlem!
esfenoBarcelona28/10/130canguro de gossethola, busco canguro para el miercoles 30 de oct. de 11.30h a 13h. Para el cambio visitar esta pagina : http://www.flickr.com/photos/97900965@N06/
canguro de mascota, de perrito de 3 años, mestizo....carmecatalaBarcelona ciutat - Barceloneta28/10/130Netbook  (miniordinador)   o tabletnecessito una netbook o una tablet, segur que trobem algo per intercnviar! estic a velerolibertadstar a hotmail.comxaxaBarcelona ciutat - Gràcia26/10/130fanals per espelmesFanals de ferro per espelmes,xaxaBarcelona ciutat - Gràcia26/10/130granotes sonores de fustaGranotes de fusta sonoresxaxaBarcelona ciutat - Gràcia26/10/130Aixo per als ous, ouera de filferroouera de filferroxaxaBarcelona ciutat - Gràcia26/10/130Aquesta caixa de l' IkeaAquesta caixa del ikeaaaxaxaBarcelona ciutat - Gràcia26/10/130Llumetes blanques de nadal- garlandesLlumetes blanques de nadal- garlandes, (encara que no funcionin)xaxaBarcelona ciutat - Gràcia26/10/130Cadires!Busco sillas! Simples de forma y en buen estado!

En el barrio de Gracia.
LuanaBarcelona ciutat - Gràcia22/10/130Disparador a distància per cámara canon 350DDisparador a distància per cámara canon 350D. Preferiblement si és sense cableLeaf_99922/10/130INSTRUMENTS PETITS DE PERCUSSIÓHola, busco instruments petits, per a nens i nenes, de percussió.IonaReus21/10/131CADIRETA DE BICICLETA PER A PORTAR NENSHola, la cadireta de bicicleta on duiem al nen petit se'ns ha quedat petita i en busquem una de més grandeta. Si en teniu alguna, mireu la meva llista d'ofertes a veure si us encaixa alguna cosa i...IonaReus21/10/130PLANTA D'EXTERIOR AMB FLORHola, em faria goig alguna planta d'exterior amb flor (tipus gerani, vinca, clavell, roseret...). Si pot ser que sigui fàcil de cuidar, millor que millor!!
Mireu les meves ofertes a veure si us...IonaReus21/10/133LLIT PER A NENHola, busco un llit per al meu nen petit, per a substituir el de baranes on dorm ara.IonaReus20/10/130COTXET DE PASSEIGHola, busco un cotxet de passeig. Lleuger, plegable i amb plàstic per a protegir de la pluja.
A canvi podeu mirar la meva llista d'ofertes.
IonaReus20/10/130CAMARA REFLEX DE CARRETpatriBarcelona ciutat - Sants20/10/130camera digitalhola,

en fa falta una camera digital.

grcs i sltcns
maryacatala a gmail.com
carmecatala20/10/130Màquina de cosir_Marmara20/10/130Catifa de cocoMarmara20/10/130Transport per anar fira intercanvi de mieres desde barcelona.10 novembreCompartir coche o vehicle
patriBarcelona ciutat - Sants18/10/130Tovalloletes humides per a nadóTovalloletes humides per a nadóclau_ceBarcelona ciutat - Poblesec17/10/130Tirallet/SacalechesTirallet (sacaleches) elèctric o manualclau_ceBarcelona ciutat - Poblesec17/10/131Protector de matalàsProtector de matalàs IMPERMEABLE, per a llit doble de 140 x 190 cmclau_ceBarcelona ciutat - Poblesec17/10/130panificadora.Panificadoraclau_ceBarcelona ciutat - Poblesec17/10/130algu que em posi llumsHola, em fa falta algu que em posi llums. Dos a la pared, ja tenan la instalacio feta i una altre al sostre. Un penjarobes petitet i arreclar un calaix. Ah! i sí pot ser mirar al calentador.

A...carmecatala16/10/130Aspirador sense bossaDemano un aspirador sense bossa, compacte, lleuger i amb una potència mínima de 2000W. Pel canvi ofereixo una màquina d'steps i/o un aparell Easy Shaper. Podeu escriure a abatarna a gmail.comAbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia15/10/130Paper de lijaAileenBarcelona ciutat - Poblenou11/10/130Tint per robaAileenBarcelona ciutat - Poblenou11/10/130Sorra cultiu plantesAileen11/10/130Plantes aromàtiques, llavors, etc...Aileen11/10/131Pincells de goma per modelarAileen11/10/130Massilla EpoxiAileen11/10/130Burra per penjar robaAileen11/10/130Hamaca tela per al patiAileen11/10/130Jardinera. Hort urbàAileen11/10/130Menjar i estris per gat. Llitet, etc...Aileen11/10/130Transportí per a gatAileen11/10/130una burra per la robaNecessito una o dues burres per posar el vestuari d'un grup de teatre.LaietaccBarcelona ciutat - Gràcia10/10/130barana llit granbon dia
la nostra filla ja comença a dir que vol dormir al llit gran o sigui que necessitem una barana de llit plegable o fixe. Pel bescanvi podeu mirar el que tenim o ja ens posarem d'acord
merci
bressolaBarcelona ciutat - Gràcia10/10/130Thermomix de segona màHola, busco una thermomix de segona mà perquè no n'he tingut mai cap i no sé si l'aprofitaré prou. Em podeu contactar a silviavelaure a hotmail.comculipBarcelona ciutat - Gràcia09/10/130pelapatatesun pelapatates de segona mà a poder ser d'aquells que tenen mànec com de ganivet, gràcies. Escriviu a silviavelaure a hotmail.comculipBarcelona ciutat - Gràcia09/10/130engronxador pel pati- de peu o per penjar en un arbrehola,

m'agradaria trobar un engronxador infantil, o bé dels que l'estructura es sencera amb peus i tot, o bé per penjar d'un arbre.

tinc força coses per intercanviar. Segur que ens posem d'acord!
flordetaronger08/10/130compartir gastos envíoDesde hace tiempo quiero conseguir un pañuelo rojinegro y un gorro miliciano y por fin los he encontrado en la web de El grillo libertario:
http://www.nodo50.org/elgrillolibertario/rojinegro.htm...desmemoriasBarcelona ciutat - Poblesec07/10/131llengua de signes i francèsbones,

busco persones amb qui practicar francès i lsc.
intercanvio per classes de català, castellà o pa fet a casa.
merce78Reus04/10/1302 euros extranjerosNecesito monedas de 2 euros extranjeras para ampliar mi colección (no importa el país).Ana71Barcelona04/10/130cadireta de cotxe grup 1hola,
estic buscant una cadireta del grup 1 (9 i 18 kg)

tinc: motxil.la de muntanya gran i de cap de setmana, fundes nòrdiques i nòrdics, revistes del national geographic, i altres coses que...flordetaronger03/10/130HI HA ALGU INTERESADA PER FORMAR UN GRUP DE VOLEY ???SOM DUES NOIES QUE VOLEM FER ESPORT. ENS AGRADA EL VOLEY I VOLEM JUNTARNOS UN GRUPET PER ANAR A JUGAR A ALGUN PARC O A LA PLATJA. SOM DE SANTS. TENIM PILOTA NOSALTRES, VINGA ANIMEUSE..... NO SOM...patriBarcelona ciutat - Sants02/10/130vitrina,cortines,sòcols, rajoles,bagul, contactes bolosBusquem:
cortines color clar
vitrina fusta petita, mida per a posar-hi un violí
cosmètica biològica
sòcols ceràmica o rajoles blanques
bagul plàstic per exterior
contactes per bolos o que algú ens...aguadebeberBarcelona ciutat - Horta-Guinardó01/10/131AmassadoraHola cerco una amassadora casolana. A canvi ofereixo pa que faré amb ella.garxinaAlella01/10/130

Més:
http://intercanvis.net/Demandes

Afegeix demanda:
http://intercanvis.net/tracker3&cookietab=2

3.2.  Ofertes

Ítems trobats: 61Què ofereixoDescripcióImatgePersona que ho ofereixMercat d'Intercanvi més properÚltima modificacióComsSabatilles  Nº 16 i gorra petitaxaxaBarcelona ciutat - Gràcia31/10/130moxilla Lunnis i peto texàpeto talla 1xaxaBarcelona ciutat - Gràcia31/10/130jaqueta texana nen T-03xaxaBarcelona ciutat - Gràcia31/10/130Dispositiu wifi Inventel Ofereixo antena wifi Inventel UR054g per falta d'us. Funciona perfectament.anna.rmngBarcelona ciutat - Eixample (Esquerra)29/10/132Grabadora cassetteFunciona! Falta tapa piles.anna.rmngBarcelona ciutat - Eixample (Esquerra)29/10/130Pack llapissos de colorsGairebé nou.anna.rmngBarcelona ciutat - Eixample (Esquerra)29/10/133Noveles adaptades en AnglèsDiferents nivells. Dos col·leccions: Heinemann i Oxford Bookwormsanna.rmngBarcelona ciutat - Eixample (Esquerra)29/10/130Carregadors varies marquesOfereixo carregadors:
Samsung/Motorola/Sony-Ericsson/LG
anna.rmngBarcelona ciutat - Eixample (Esquerra)29/10/130Portatil Toshiba SA80-131Intercanvio portàtil en bon estat. Només té un defecte de pantalla (5 linies verticals d'un pixel aproximadament). Cable adaptador.anna.rmngBarcelona ciutat - Eixample (Esquerra)29/10/132Esqueixos de flor de ceraprreciosa!xaxaBarcelona ciutat - Gràcia26/10/130Peces de fusta per a manualitatsSon peces de fusta per a final de cordó de abrics(crec) es poden frer servir per a manualitats- hi ha una bossa plena-xaxaBarcelona ciutat - Gràcia26/10/130gersei entretemps toposGersei T-46 entretemps de puntxaxaBarcelona ciutat - Gràcia26/10/130Calaixera de fusta 40cm x 35 x30 aproximadamentCalaixera de fusta 40cm x 35 x30 aproximadamentxaxaBarcelona ciutat - Gràcia26/10/130Pintures en barra per a la cara Alpino sense estrenarpintures per a la cara Alpino sense estrenar, una negra i una blau pitufo.xaxaBarcelona ciutat - Gràcia26/10/130tot aixoshola, ofereixo tot aixos.

http://www.flickr.com/photos/97900965@N06/

visiteu aquesta página.
hi trobareu tot el que tinc per canviar.
proposeu.

grcs i sltcns
carmecatala23/10/130Maletí bandolera marca SAMSONITEOfereixo maletí - bandolera marca SAMSONITE. Poc ús. Va costar quasi 60e
Per intercanvis podeu consultar les nostres demandes
Leaf_99922/10/130Armari de tela plegableArmari de tela pleglable sense usarLeaf_99922/10/131Rellotge pulsera LotusOfereixo rellotge lotus sense estrenar. El daurat del rellotge està una mica envellit (veure foto) però quasi no es veuLeaf_99922/10/130ORIENTACIÓ LABORALHola, si et cal ajuda per a fer un currículum, carta de presentació, preparar una entrevista, organitzar-te per a fer recerca de feina, jo et puc donar un cop de mà.IonaReus21/10/130CADIRETA PENJADA DE LA TAULA PER A BEBÉOfereixo una cadireta per a bebé, de les que s'aguanten penjades a la taula.
A canvi mireu la meva llista de demandes o feu alguna proposta...
IonaReus21/10/130MANTETA DE JOCS PER A BEBÉOfereixo una manteta de jocs per a bebés. A canvi mireu la meva llista de demandes o proposeu alguna cosa...IonaReus21/10/130MANTETA PETITA PATCHWORK IDEAL PER A BEBÉ...Ofereixo una manteta petita de patchwork. Us pot anar bé, per exemple, per a estirar-hi a terra un bebé...IonaReus21/10/130MANTETA BEBÉOfereixo una manteta per a llit de bebé. Si teniu alguna de les coses que jo demano a canvi bé, sinó feu alguna proposta o bé en parlem...IonaValls21/10/130MUGRONERES (DE SILICONA I TAMBÉ D'USAR I LLENÇAR)Hola, ofereixo unes mugroneres d'usar i llençar. En tinc una capsa bastant plena. També unes de silicona, per si teniu problemes amb la lactància.
Si teniu alguna cosa a canvi de les que demano, o...IonaReus21/10/130MOSQUITERA PER A LLIT DE BARANESOfereixo mosquitera per a bressol (llit de baranes).
A canvi, mireu la meva llista de demandes o feu una proposta...
IonaReus21/10/130ESCALFA BIBERONSOfereixo un escalfa biberons.
A canvi, mireu la meva llista de demandes o feu alguna proposta...
IonaReus21/10/130BIBERONS CULLERES, LLET, ROSEGADORS... DE BEBÉHola, ofereixo alguns biberons, culleres petites, rosegadors per quan surten les dents dels petits, llet de continuació, una bola per a portar xumets i un raspall, tot per a bebés.
A canvi mireu la...IonaReus21/10/130JOGUETS DE BEBÉOfereixo diversos ninots de peluix, sonalls i altres joguets de nens petits.
A canvi mireu les meves ofertes o feu una proposta.
IonaReus21/10/130RÀDIO CASSETTE DE DOBLE PLETINAOfereixo un ràdio-cassette de doble pletina, marca Aiwa.
A canvi mireu la meva llista de demandes o feu alguna proposta...
IonaReus21/10/132Router ADSL 2Ofereixo un router ADSL perquè he canviat de companyia i m'han donat un altre. Què m'oferiu a canvi?IsmigarSant Feliu de Llobregat21/10/130Cablejat i altres: euroconnector, cables telèfon, xarxa i antena tv Tinc cables per triplicat i me'n vull desfer. També tinc una disquetera per a flopy disk... algún nostàlgic a qui pugui interessar?MiriamBarcelona ciutat - Gràcia21/10/130BIBERONS DE DIFERENTS MIDESOfereixo biberons de diferents mides.
Si us interessa, mireu la meva llista de demandes o feu una proposta...
IonaReus20/10/130CADIRETA NEN/A BICICLETAOfereixo una cadireta per a dur un nen/a petit a la bicicleta. Va col·locada davant del manillar.
Si us interessa, mireu la meva llista de demandes o feu una proposta...
IonaReus20/10/130CÀMERA DE FOTOS REFLEX ANALÒGICA yashicaOfereixo càmera de fotos Yashica FX-3 super, reflex analògica.
Mireu la meva llista de demandes o feu alguna proposta si us interessa.
IonaReus20/10/130LLIT BRESSOL DE VIATGEOfereixo un llit de bebé de viatge.
Si us interessa, mireu la meva llista de demandes o feu una proposta...
IonaReus20/10/130CÀMERA DE FOTOS REFLEX ANALÒGICA minoltaOfereixo una càmera de fotos reflex, analògica. En funcionament. Minolta X-700. Objectiu de 70 a 35mm.
A canvi podeu mirar la meva llista de demandes o fer alguna proposta...
IonaReus20/10/130CÀMERA FOTOS REFLEX ANALÒGICAOfereixo una càmera de fotos reflex analògica, en funcionament. Minolta X-700, objectiu de 35 a 70mm.
A canvi, mireu la meva llista de demandes o feu una proposta.
IonaReus20/10/130Camiseta de algodonOfrezco una camiseta de algodón, color negro, talla XL, de manga corta. POR ESTRENAR. Estoy en lirena a hotmail.com.Ana71Barcelona16/10/130CamisetaOfrezco una camiseta de algodón, color blanco, talla L, de manga corta. POR ESTRENAR. Estoy en lirena a hotmail.com.Ana71Barcelona16/10/130telefono inalambricoTelefono inalambrico SPC telecom.
- identificador de llamada y de llamada en espera.
- agenda alfanumerica de 50 registros.
- manos libres.
- luz en pantalla.

necesito un aspirador sencillo y...carmecatala15/10/130Màquina de depilar tipus Silkepil...Jo ja no la uso, és antiga, però funciona perfectament.culipBarcelona ciutat - Gràcia15/10/130guias de España y todo el mundo.Tengo para vosotros guias de España y resto del mundo. Tengo más de las que salen en la foto.
grcs y un saludo,
maryacatala a gmail.com
carmecatala15/10/130guias de CatalunyaGuias de Catalunya, de lo que menos que te puedas llegar a imaginar..! pregunta y a ver sí tienes suerte...
maryacatala a gmail.com

un saludo,
carmecatala15/10/130roba per donaHola, tinc tallas de la 36 a la 42. Tallas S, M y L. Gorros, gorras, sombreros, sueters, blusas, camisetas, zapatos t.39, pantalones... Buenas marcas!!

Para el canvio maryacatala a gmail.com

grcs...carmecatala15/10/130licors artesanalslicors de: llet condensada,raimm,herbes,platan.
Tot artesanal, macerat amb alcohol de cereals
maricelBarcelona ciutat - Sants15/10/131"El periodista deportivo" de Richard FordOfereixo el llibre "El periodista deportivo" de Richard Ford, ed. Anagrama, col. Compactos.

Sinopsi: "El periodista deportivo es la novela que consagró internacionalmente a Richard Ford, de quien...AbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia15/10/130Material Neteja de casaAileen11/10/130ManualitatsAileen11/10/130Roba nen 3 anys aprox.Aileen11/10/130classes de tècnica vocal i cantofereixo classes de tècnica vocal i de cant. vaig estudiar al taller de músics i fa anys que em dedico a la música. Estic oberta a les ofertes originals, també necessito varies cosetes:...LaietaccBarcelona ciutat - Gràcia10/10/131CANVI FORN ELÈCTRIC PER NEVERAFORN ELÈCTRIC METÀL.LIC ,funciona correctament. Mides del marc : 55 x 58 cms. Mides caixa: 65 cms alçada x 60 cms amplada.
Intercanvi sense estafes per nevera que funcioni amb congelador. LLeida
quicklyLleida ciutat10/10/130llitera Llitera metàl.lica de 1,90x80. Sense somiers. La foto és de la llitera desmuntada. Per passar a recollir a SitgesOnaSitges08/10/130maleta de ferro per teclat Canvio  maleta de ferro per feina de fusteria, eectricitat o matalass gran.ramonet Barcelona07/10/1302 pantalles planesTinc dos pantalles planes, canvio per feina fusteria - bricolatge o matalass gran nou.ramonet Barcelona07/10/130roba t. S-MTengo mucha ropa tallas S-M, pantalón t. 36-38, calzado t.39 y sombreros. Proponed o mirar mis demandas, tambien necesito velas. grcs y un sldo. maryacatala a gmail.comcarmecatala07/10/130Camisetas de algodónOfrezco camisetas de algodón. De diferentes colores. Manga larga y corta. Tallas: XL y L. Por estrenar.Ana71Barcelona04/10/130Joc de pales de platja en fustaHola! Oferixc aquest joc de jugar a pala amb una base a la qual està lligada la pilota per a que no s'escape. Exceptuant la pilota, és tot de fusta. Per al canvi podeu escriure'm a...socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó03/10/130nòrdic i joc de llit pel nòrdichola,
tinc 2 nòrdics (sintètics) per un llit doble de 1.35cm. Estan sense estrenar!
També tinc les dues fundes , ja usades però estan força bé

si us interessa us podeu posar en contacte amb...flordetaronger03/10/130llençols de franelaHola,
Tinc 2 jocs de llençols individuals de franel·la de llit de 90 i un més que tot. és a dir, en total 4 llençols de floretes en tons blaus.
`
ho intercanvio per menjar i consumibles, un...flordetarongerTerrassa03/10/130Sabates per ballar claquéSabates de claqué, són del número 36 antic, o sigui actual 37,
les vaig usar un parell de trimestres, estan en molt bon estat
aguadebeberBarcelona ciutat - Carmel01/10/132hennahenna:
color castany clar ( és la que en queda menys )
castany fosc ( quasi sencera )
aguadebeberBarcelona ciutat - Horta-Guinardó01/10/130

Més:
http://intercanvis.net/Ofertes

Afegeix Oferta:
http://intercanvis.net/tracker2&cookietab=2

4.  Intercanvi de Coneixements
Les XIC's són Xarxes d'Intercanvis de Coneixements. Clica als enllaços de sota per veure informació d'algunes d'elles.
Si en saps de més xarxes d'intercanvi de coneixements, posa-les a http://intercanvis.net/xics : pots editar la pàgina o afegir-ne pàgines noves filles a la de "xics" (mira el Ajuda per saber com afegir pàgines noves).

XIC Can Cuiàs (Montcada i Reixac)
XIC Castelldefels
XIC Collblanc La Torrassa (L'H)
XIC Girona
XIC Gràcia
XIC Connecta Francesc Candel
XIC La Ribera (Montcada i Reixac)
XIC Llera del Ter
XIC Manlleu
XIC Nou Barris
XIC Raval
XIC Sabadell
XIC Sant Feliu de Llobregat
XIC Xarxantoni

5.  Noves persones participants a les xarxes d'intercanvi registrades el darrer mes
Ítems trobats: 42NomCognomsUsuariXarxa d'Intercanvi més properaComentarisCreadaComsmarisaposadammmarisapBarcelona31/10/130AnnaRomananna.rmngBarcelona ciutat - Eixample (Esquerra)29/10/130noureddinenajinounouVilanova i la Geltrúma grada inscribirme28/10/130RocíoLorenteXIC Collblanc-La TorrassaL'Hospitalet de Llobregat - Collblanc-La Torrassa28/10/130martadel castillo Guerreromartina castillaBarberà del Vallès27/10/130NURIABAYES SERRANOreciclatges66Mataró27/10/130VanesaSandínVanesaBarcelona ciutat - GràciaTengo problemas para enviaros un mail respondiendo a una demanda de Arteterpeuta.

26/10/130EvaLozano parraEvixBarcelona ciutat26/10/130franciscopaz espinfranciscoBarcelonacamvio pulidora SUPERLUX 0.5CV 1350 RPM por pistola de fogeo, revolver o automatica a ser posible 9mm y con municion precio pulidora 500 euros un solo uso ya que pusimos parquet no acepto armas de Co224/10/130FrancescPasqual i ArmengolTxescBarcelona ciutat24/10/130Mª del MarBadenas OtónMdMBarcelona ciutat - Les Corts24/10/130PatriciaNavarro Junyentitaca020Barcelona ciutat - Poblesec24/10/130RogerRius TuteTerrassa23/10/130RosaMartínez BartabartaBarcelona ciutat - GòticHola sóc Rosa em dedico a la joieria, treballo tant amb plata, or com en cuirs, fusta o ceres, resines. M'interessen tot tipus d'eines, però també Maquines o mobles, no sòls de joieria....bé espero trobar coses interessants, m'agrada reciclar i re-utilitzar, sento que així tot està més viu.;)22/10/130LuanaFermanLuanaBarcelona ciutat - Gràcia22/10/130MireiaCayuelacayuela93Granollers22/10/130BertaGenerBertaRenovaBarcelona21/10/130IsabelY.Isa90Barcelona20/10/130JordiTaulatsMadxipGirona Ciutat18/10/130NúriaN.IonaReus17/10/130MontserratFernandezAdamoAbrera17/10/130MontserratFernandezandrominesBarcelona17/10/130BorjaSoléfdbBarcelona ciutat - Les Corts17/10/130JoanCodina AutonellJoan Codina AutonellBarcelona ciutat - Poblesec16/10/130BárbaraMorenobarvirBarcelona ciutat - Eixample (Esquerra)15/10/130Miquel AngelTejedor RuanoMaikel613Mataró13/10/130LaiaCarrera CrespoLaietaccBarcelona ciutat - Gràcia10/10/130giulianadel aguila reateguigiuliBarcelona ciutat - Eixample (Esquerra)10/10/130CarlosCremadeskarloskarlosBarcelona10/10/130itziararquesquicklyLleida ciutat10/10/130arnaupujolarniBarcelona09/10/130OnaCorominasOnaBarcelona ciutat - Gràcia08/10/130GiselaMatillaGisela MArenys de MarSoc assessora familiar, podeu veure la meva experiencia profesional a la web. www.asesorafamiliar.es07/10/130ramongomezramonet Barcelona04/10/130ELENAMATUTE VALLSemematute06 a gmail.comBarcelona ciutat - Gràciam´AGRADARIA FER INTERCANVI AMB GENT DE GRÀCIA O L´ESQUERRA DE L´EIXAMPLE04/10/130mercèmarimonmerce78Reus04/10/130mmontseguillenmmontseTarragona ciutat03/10/130AlbertCarullaAlbert_SantsBarcelona ciutat - Sants03/10/130yannickvederMercat Muga-MugaAlt EmpordàUN NOU MERCAT D'INTERCANVIS DE PRODUCTES CASOLANS A NASCUT : MERCAT MUGA-MUGA, a St Llorenç de la Muga !!!!
estem a la tercera edició !!! veniu tots al proper 13 de octubre, visiteu la nostra pagina facebook : mercat muga-muga !!!  gracies.
02/10/130DavidBenito CarnicéDavidBBarcelona ciutat - Eixample (Esquerra)02/10/130AnaFerrerAna71Barcelona02/10/130blanbredodesmemoriasBarcelona ciutat - Poblesec01/10/130

Més:
http://intercanvis.net/users

6.  Enllaços
 Xarxes: http://intercanvis.net/Xarxes
 Vídeos: http://intercanvis.net/Altres
 Tutorial d'ús: http://intercanvis.net/demo.htm
 Com funciona: http://intercanvis.net/Funcionament
 Coordinació entre Xarxes: http://intercanvis.net/InterXarxes
 Col·labora amb una donació econòmica: http://intercanvis.net/Donacions
 (en moneda social ó Euros)

7.  Com apuntar-se al butlletí
No estàs subscrit a aquest butlletí encara i te l'ha passat alguna altra persona?

Pots subscriure't tu mateix/a a:
(siguis una persona registrada a intercanvis.net o no)

http://intercanvis.net/newsletter1

8.  Qui som
Una colla de persones de diferents llocs de Catalunya ens hem estat trobant en persona des de la tardor de 2009 cada tres mesos per parlar de quines coses volem i podem fer conjuntament per millorar la comunicació i coordinació entre les diferents Xarxes d'Intercanvi d'àmbit català (trobades "InterXarxes").

A les reunions va sortir repetides vegades l'interès de poder disposar d'un butlletí comú a tothom (a part de possibles butlletins per xarxes locals), amb un recull de publicacions, reflexions i/o notícies relacionades que algú vulgui difondre o compartir (quan n'hi hagi) amb la gent de les altres xarxes, així com la informació breu de les darreres ofertes i demandes de cada xarxa publicades a intercanvis.net, el propers esdeveniments relacionats publicats a l'agenda comú (mercats, reunions, ...), etc.

Aquest butlletí s'envia mensualment, i és obert a les teves aportacions/propostes. El que afegeixis a l'agenda, o a la base de dades d'ofertes i demandes, podrà ser inclòs automàticament en el resum mostrat en el següent butlletí. I de les publicacions es preveu fer una selecció de les més adequades, si s'escau, per al butlletí general.

Per últim, si vols participar en la moderació i disseny de tot plegat, vine a les trobades "InterXarxes" a dir la teva! (per cert, les reunions amb algo de "teca" per compartir són més entretingudes)

http://intercanvis.net/InterXarxes

Butlletí enviat en nom de l'equip de coordinació entre Xarxes d'intercanvi dels Països Catalans ("InterXarxes")
info a intercanvis.net  Un altre món és possible ;-)