[Interxarxes] mercat segona ma

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
div maig 31 00:18:35 CEST 2013

Hola Laura:

No sé si algú et trucarà. Per si ningú ho fa en un temps raonable, et
recomano que et passis per alguns dels mercats i parlis amb la gent que
munta i desmunta taules, etc.
I si són coses genèriques de coordinació, pots enviar-ho per escrit, si
prfereixes. Ara no tenim cap reunió d'interxarxes programada, que jo sàpiga.
Jo sóc el diumenge a Trocaeulàlia (
http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=442 ).
Si et vols passar, potser hi haurà una estona per xerrar.

Salut

Xavi

Al 30/05/13 17:01, En/na sense.resposta at intercanvis.net ha escrit: