[Interxarxes] Fwd: Trobada per un mercat d'Intercanvi

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dim mar 19 22:28:47 CET 2013

Jo sóc fora (estranger). Tantdebó algú altre pugui.
I Clàudia, anima'ls a que algú d'ells (aquesta noia, Marta Andújar
potser?) s'apunti a la llista de correu d'interxarxes.
Una abraçada
Xavi

Al 19/03/13 12:26, En/na Clàudia ha escrit: