[Interxarxes] Fwd: Aquest dissabte celebrem 10 anys de XAINGRA!!

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dis jun 15 13:16:07 CEST 2013

Hola Clàudia:

Penjat (més val tard que mai)

Per cert, quan passi tot l'enrenou d'aquest dia, si us plau digues quins
problemes has tingut per a registrar-te, si us plau (si no som
conscients dels problemes que pugui haver, es fa molt difícil de
posar-hi solució)

Que vagi bé avui

Xavi

Al 13/06/13 23:12, En/na Clàudia Manyà ha escrit: