[Interxarxes] no puc recuperar contrasenya, no em reconeix mail ni nom d'usuari

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dij jun 13 09:10:06 CEST 2013

Hola Clàudia:

Acabo de veure que actualment no tens usuari a intercanvis.net (i fa
temps en tenies). No sé què pot haver passat (si no l'has esborrat tu el
teu usuari en algun moment): potser va ser errada meva quan fa mesos
vaig haver d'esborrar centeners d'spammers que se'ns havien colat a la web?.

En fi, en qualsevol cas, val la pena que et tornis a donar d'alta a la web:
http://intercanvis.net/tiki-register.php

I si et corre molt pressa canviar lo del calendari que dius, i no
t'arriba el correu de confirmació prou ràpid (sol trigar menys de 30
minuts en el pitjor dels casos), escriu a la llista interxarxes o a
través del formulari de contacte com has fet ara què vols que canviem i
el primer que tingui una estona avui que ho faci.

Salut

Xavi

Al 12/06/13 00:58, En/na sense.resposta at intercanvis.net ha escrit: