[Interxarxes] Pancartes i similars per a difusió de les Xarxes d'intercanvi i normes/infos comuns de funcionament

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
div jun 7 21:31:16 CEST 2013

Hola:

Des de fa temps que hem parlat a reunions d'interxarxes de fer alguna
mena de cartells/pancarteso similars genèrics per compartir entre vàries
xarxes d'intercanvi properes, etc.

A Santa Eulalia de l'Hospitalet m'han passat el contacte d'una empresa
de Cornellà "Publiservei" que ha fet algunes pancartes per a xarxes
d'intercanvi molt bé de preu.

Passo el contacte per la llista per si al final ens decidim a fer algun
cartell, plafó, banderola, pancarta mobil o similar (dins d'una burra
com de penjar roba, que permetria penjar el cartell dinA0 de tela amb
coses escrites per un costat i per l'altre, etc). Fa temps havíem dit
que podria estar bé per a re-aprofitar-la ja a l'anniversari de Xaingra,
però s'ha tirat el temps a sobre i sembla que no hem aconseguit cap
contacte d'empresa d'aquestes fins ara, que jo sàpiga.

Salut

Xavi

  * Publiservei: http://www.publiservei.com/es/index.php
  * administracion at publiservei.com <mailto:administracion at publiservei.com>
  * PUBLISERVEI S.L.
    Rafi Jimenez
    Telf: 93-335-61-61
    Fax: 93-336-49-03
  * De part de la DASC (Defensem l'Acció Social i Comunitària)