[Interxarxes] Donant resposta a una petició

alex a probeta.net alex a probeta.net
dic jul 10 12:23:53 CEST 2013

Bon dia,

He rebut una petició de promocionar a la meva pàgina una nova web
d'intercanvis. Potser més de vosaltres heu rebut la proposta si teniu
pàgina web. Quan he entrat m'he adonat que qui posa un anunci ha de
realitzar un "micropagament" a la web, que aviat deixarà de ser
gratuita.

Anava a respondre a la persona que m'ha enviat la petició, que tot lo
lloable del seu projecte per fomentar la reutilització, moltes xarxes a
Catalunya ja emprem

   https://www.community-exchange.org/

i que com la meva pàgina no només està per la reutilització, sino pel
funcionament sense diners, no em sento còmode que a la seva web ell rebi
diners com a intermediari.

Vosaltres afegirieu quelcom més a la resposta? Heu rebut també
l'anunci? És aquest:

"NOVA pàgina web per a fomentar el consum responsable gràcies a
l'intercanvi de productes, serveis i la combinació dels dos"

enviat per "info a femuncanvi.com"

"Bon dia,

Per la present em poso en contacte amb tu ja que després d’investigar
‘online’ sobre els mercats d’intercanvi que es van organitzant arreu, he
vist que tens un blog a on vas actualitzant dates i llocs dels pròxims
mercats d’intercanvi.

El motiu pel qual us contacti és per presentar-te primer de tot, un
portal web des don es promou l’intercanvi de productes, serveis i la
combinació d’ambdós : www.canvio.ad . Com veuràs és una web bastant
fàcil d’utilitzar i a on l’usuari pot veure ràpidament quins
productes/serveis s’intercanvien. Aquesta web inicialment l’hem engegada
a nivell del Principat d’Andorra (www.canvio.ad)  per a posteriorment
promoure-ho a nivell de Catalunya (www.femuncanvi.com), Espanya
(www.haztucambio.com) i França (www.votrechange.com).

De la mateixa manera tambè volem moure-ho a través de les xarxes
socials per tal de fer el màxim de difussió possible i que la gent
comenci a prendre consciència de la importància d’optimitzar en
recursos. En breu doncs arrancarem el nostre perfil de facebook, així
que ens agradaria que davant noves entrades al teu blog, ens ho
poguèssis notificar i  autoritzar-nos a fer-ho extensiu al nostre perfil
facebook .D’aquesta manera entre tots en farem la màxima difusió.

Així mateix, considerant que em engegat aquesta aplicació web
(www.canvio.ad) recentment, t’estaria immensament agraït en poguèssis
fer alguna referència al teu blog.

Moltes gràcies. Cordialment.

www.canvio.ad / www.femuncanvi.com / www.haztucambio.com /