[Interxarxes] intercanvis.net a guifi.net

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dij gen 31 00:42:29 CET 2013

Hola Pedro:

Jo no em puc encarregar de més temes (no és sostenible si no).
Potser el noi que t'ha dit que "intercanvis.net no hi és a guifi.net"
ens podria dir que caldria fer per a que hi sigui?
Una abraçada
Xavi

Al 31/01/13 00:18, En/na Pedro ha escrit:

>>> Pedro