[Interxarxes] Petició de dades per article a USA Today

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dic gen 30 10:56:12 CET 2013

Hola Meri:

No sé si algú altre t'ha pogut respondre abans. Em fa l'efecte que no
tenim aquesta dada.
Pots veure la llista de xarxes (en diferent nivell de consolidació) a:
http://intercanvis.net/Xarxes

Atentament

Xavier de Pedro
Membre del Grup de coordinació entre Xarxes d'Intercanvi de Catalunya
http://intercanvis.net/InterXarxes

Al 29/01/13 10:04, En/na sense.resposta at intercanvis.net ha escrit: