[Interxarxes] URGENT!: 1) RECUPERAR i 2) MIGRAR domini intercanvis.net a dimensis

Jordi Flores Domínguez jordi a dimensis.com
div gen 11 17:36:41 CET 2013

Hola,

Cal esperar 60 dies després d'una renovació, trasllat o registre de
domini, abans de demanar un canvi de registrador.

Pel que fa al domini, fa menys d'una hora que ha canviat l'estat al
whois i ara ja està online de nou.

salut!

Jordi Flores Domínguez *Jordi Flores Domínguez*
http://www.dimensis.com
*Dimensis Global Communications

*