[Interxarxes] Propera Trobada InterXarxes: 8 Març, 18-21h, Ateneu Rebel, Poble Sec

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
diu feb 17 20:54:13 CET 2013

Hola:

Després d'una setmana es veu que la data que va millor entre les
proposades és el proper:

Divendres 8 de març, de 18 a 21h.

Lloc: Ateneu Rebel, Carrer Font Honrada 32-34, Poble Sec, Barcelona.
http://goo.gl/maps/sJhwi

He afegit un 5è punt de l'ordre del dia (si un cas, ja es reordenaran si
cal, a l'inici de la reunió, si algú ho creu convenient).

Fins aviat

Xavi

*Proposta d'ordre del dia:*

1) Parlar de temes d'economia d'InterXarxes.

2) Reflexionar sobre una proposta de disseny organitzatiu del grup motor
d'Interxarxes que possibiliti repartir d'una manera més equitativa el
treball que considerem ha d'oferir aquest espai amb la seva web
"_http://intercanvis.net_" Què hem de fer perquè sigui més sostenible
aquest espai i les seves eines que posa al servei de les xarxes
d'intercanvis?

3) Tenim pendent el tema que hem parlat de vegades de fer algun cartell
comú de difusió general sobre què són i que no són les xarxes
d'intercanvi ... per a penjar als mercats d'intercanvi i que la gent que
"passava per allà" i és tímida com per a preguntar però té dubtes sobre
de què va tot plegat, etc., ho pugui llegir fàcilment... i veure on hi
ha més informació, el llistat de xarxes per trobar on li queda la més
propera, on hi ha el calendari amb les dates dels propers esdeveniments,
etc.

4) La celebració de l'Aniversari de Xaingra Juny 2013

5) Informacions diverses:
* proposta de fer que Intercanvis.net es pugui veure des de la xarxa
wifi lliure guifi.net
* informar sobre projecte europeu de fer software de moneda social
lliure on vam participar recolzant la sol·licitud.
* provar sistema de trobades virtuals per fer alguna vegada amb
BigBlueButton: http://bbb.intercanvis.net
* proposta de calendari de reserves per a que les xarxes d'intercanvi
locals puguin emprar el servidor de videoconferència lliure
"BigBlueButton" que hem muntat a intercanvis.net

Al 11/02/13 13:57, En/na XAVIER LATORRE TAPIS ha escrit: