[Interxarxes] Fwd: No puc accedir

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dic des 4 19:11:49 CET 2013

Hola Isabel:

Podria ser que haguessis esborrat tu (o algú amb la teva contrasenya) el
teu compte el passat dissabte a les 7 del matí?
Resulta que es va donar de baixa una "Isabel" aquest dia, des d'una
adreça estranya (però que també mostra la web intercanvis.net).
Mira a sota de tot, on t'he posat còpia del missatge que vaig rebre com
a administrador.

Per altra banda, acabo de consultar-ho, i no hi ha cap usuari a dia
d'avui amb el teu correu-e.

Alternatives? La més fàcil, tornar a registrar-te. Tenies moltes ofertes
i demandes posades?

Xavier de Pedro
Un dels administradors d'intercanvis.net

-------- Missatge original --------
Assumpte: 	No puc accedir
Data: 	Mon, 2 Dec 2013 22:12:52 +0100 (CET)
De: 	sense.resposta at intercanvis.net
Respon a: 	sense.resposta at intercanvis.net
A: 	contacte at intercanvis.net

isabel.bcn18 at gmail.com sent you a message:
Bona nit,

no puc identificar-me ni accedir amb el meu usuari.

Per si a cas, poso "Recorda la contrasenya" i em diu que l'usuari tant el correu són incorrectes i "denegat"

Què puc fer?

El meu usuari es: Isabel amb el e-mail: isabel.bcn18 at gmail.com

Salutacions.

Un nou missatge ha estat escrit per a tu per http://intercanvis.net/tiki-contact.php

Data: Dl 02/12/13 22:12h

---
Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans
http://intercanvis.net