[Interxarxes] Novetats del darrer mes a les Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans

Intercanvis.net: La web dels intercanvis sense.resposta a intercanvis.net
dis ago 31 10:32:27 CEST 2013

 Butlletí de les Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans
1.  Darreres Publicacions (articles)
2.  Propers esdeveniments
3.  Nous ítems per intercanviar del darrer mes
3.1.  Demandes
3.2.  Ofertes
4.  Intercanvi de Coneixements
5.  Noves persones participants a les xarxes d'intercanvi registrades el darrer mes
6.  Enllaços
7.  Com apuntar-se al butlletí
8.  Qui som

1.  Darreres Publicacions (articles)

Xaingra: 10 anys creant alternatives (Audiovisual)

Autor: Xavi -
Publicat el: Dm 27/08/13 13:11h -
(42 Lectures)

Per a les persones que encara no conegueu la Xarxa d'Intercanvi de Gràcia, de Barcelona (Xaingra), us pot interessar aquest audiovisual que van fer públic el dia de la seva celebració dels 10 anys d'existència com a xarxa d'intercanvi. I per als que ja els coneixem, també ens pot fer gràcia "re-llegir" la seva trajectòria i conèixer detallets nous que se'ns havien passat per alt, etc.

El reproductor Flash player no està disponible. http://latele.cat/latele/xaingra-10-anys-creant-alternatives
Felicitats de nou, Xaingra!

Més:
http://intercanvis.net/articles

Afegeix publicació:
http://intercanvis.net/tiki-edit_submission.php

2.  Propers esdeveniments

1)
Dg 30/12/12 10:00h

fira de l'intercamvi a platja  d'aro girona

2)
Dg 08/09/13 10:00h

19è Mercat d'intercanvi de Sants

3)
Ds 14/09/13 10:30h

16a Trocamarina (BCN)

4)
Ds 28/09/13 10:30h

9a Trocaeulàlia

5)
Ds 09/11/13

20è aniversari xarxa d'intercanvi de coneixements nou barris

6)
Dg 10/11/13 10:00h

20è Mercat d'intercanvi de Sants

7)
Ds 16/11/13

8na JORNADES DE SALUT INTEGRAL

8)
Ds 30/11/13 10:30h

10a Trocaeulàlia

9)
Ds 14/12/13 10:30h

17a Trocamarina (BCN)

Més:
http://intercanvis.net/tiki-calendar.php

Afegeix esdeveniment:
http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php

3.  Nous ítems per intercanviar del darrer mes
La columna "Coms" de les taules de sota fa referència als comentaris afegits a cada oferta o demanda, per posar-se en contacte amb qui ho demana o ofereix...

3.1.  Demandes

Ítems trobats: 35Què demanoDescripcióPersona que ho demanaMercat d'Intercanvi més properÚltima modificacióComsmaletes antigues i/o amb encantHola, busco maletes antigues i/o amb encant. Digueu-me què us interessa per a l'intercanvi i mirem si ho tinc o ho puc aconseguir.
Gràcies!
CRT31/08/130Mitjons senderisme Talla 38-39Hola! Busque mitjons de senderisme nous o seminous talla 38-39. Per al canvi podeu escriure'm a lapiruj a hotmail.com
Gràcies!!
socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó30/08/130Raspall de fusta per al cabellHola! Busque raspall de fusta per al cabell (sense estrenar!). Per al canvi estic a lapiruj a hotmail.com
Gràcies!!
socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó30/08/130Terra per a plantes (de bossa)Hola, de tant en tant vaig necessitant terra per reomplir les macetes o per transplantar, així que si algú en té de sobra i no li ha trobat encara una llar a eixa terra... pot posar-se en contacte...socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó30/08/130Demano un preparador físic que m'ajudi a posar en forma a canvi del què el pugui ajudar, per exemple ajudar-lo amb informàtica o fer una webSoc un noi de 33 anys i soc de Girona. Sempre he anat fent esport però últimament en faig menys i en ve mandra. M'agradaria reempendre el tema i que algú m'ajudés a sentir l'esport més de de dins,...deukatGirona Ciutat28/08/130Joc de llencols per llit 1,35Sobretot m interessa la baixeraEstherllauBarcelona ciutat - Horta-Guinardó - Can Baró24/08/130cortina de madera, de plástico, macrame, o similar.Holaa, busco cortina de madera, macrame o plastico. grcs y un saludo. maryacatala a gmail.com para puerta.carmecatala24/08/130Paeller dels que van connectats a la bombona de gas butàPel canvi escriviu a silviavelaure a hotmail.com o mireu les ofertes, però falta actualitzar. Tinc un ratolí per PC nou per estrenar, harmilla de cotxe per estrenar, conjunt de saler i pebrer de...culipBarcelona ciutat - Gràcia23/08/130VelasBusco velas de cualquier tipo y de cualquier color, siempre que sea de cera vegetal o parafina, depende de lo que tenga en la actualidad seria hablar-lo primero para ver si lo necesito o no....dredondoBarcelona18/08/130Terra per trasplantar plantes, fibra de coco i humus de lombrizEstherllauBarcelona ciutat - Horta-Guinardó - Can Baró18/08/130Capses per a una mudançaEstem cercant capses per a fer una mudança durant setembre i octubre.XaviL'Hospitalet de Llobregat - Santa Eulàlia17/08/130Claus angleses fixesHola, necessite anar fent-me una caixa de ferramentes ben assortida i m'he adonat de que no tinc claus angleses. En teniu per intercanviar? Estic a lapiruj a hotmail.com.
Gràcies!!
socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó14/08/130Cadenat per a biciPer a parlar del canvi estic a lapiruj a hotmail.com
Gràcies!!
socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó12/08/130Busco un comandament universal que em pugui servir pel DVDL'hem perdut en la mudança, si algú en té algun que li sobri ho podem provar. gràciesculipBarcelona ciutat - Gràcia12/08/130 cuina econòmica
Hola estem buscant una cuina econòmica per a l'hivern que vé, aquestes cuines que funcionen amb llenya, si algú té alguna idea o referència d'on trobar-ne ho agrairiem, moltes gràcies a la...dalia11/08/130d'aquests pots de MarcillaBusco d'aquests pots de marcilla crec que sonxaxaBarcelona ciutat - Gràcia10/08/133zapato negro con 3 dedos como mucho de talónHola, busco zapato negro con talón. A cambio mirar mis ofertas. Grcs y un saludo.carmecatala10/08/130MelHola! Sóc una amant de la mel. Si algú té algun pot sense encetar (de la cistella de nadal o del que siga) perquè no li agrada o bé té producció pròpia, seria genial que es posara en contacte amb...socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó09/08/130Tornavís elèctricHola! Últimament m'he adonat que em seria molt útil un tornavís elèctric. Algú té algún que no utilitza? Per al canvi parlem a lapiruj a hotmail.com. Gràcies!!socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó08/08/130Fil encerat per fer polseres de macraméEstic a lapiruj a hotmail.comsocarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó08/08/130Llibres de Terry PratchettHola! He sentit parlar molt d'aquests llibres i m'agradaria poder llegir-los. Per al canvi podeu trobar-me a lapiruj a hotmail.com i parlem (tinc més coses a banda de les que oferixc a la web)....socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó08/08/130Serie: Dexter (prèstec o intercanvi)Hola, he vist uns quants capítols de la sèrie Dexter i m'he enganxat. Algú la té per deixar-me-la o per fer un intercanvi? Estic a lapiruj a hotmail.com
Gràcies!!
socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó08/08/130Celo de colors (Washi tape)Hola, vull probar aquesta nova tècnica del washi tape. Si tens algún celo que ja has utilitzat i no t'agrada com queda o et sobra d'alguna manualitat, pots escriure'm a lapiruj a hotmail.com i parlem...socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó08/08/130T10Així és, amb tant d'intercanvi al final cal poder arribar-hi! Estic a lapiruj a hotmail.comsocarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó08/08/130Ayuda en estadísticas Hola,
Para mi tesis doctoral, estoy buscando a una persona quién me pueda ayudar a solucionar un tema de análisis de cuestionario Likert. Mi universidad está cerrada en agosto, y necesito ayuda...frederiqueBarcelona08/08/130Prestec cotxe o furgoEledu08/08/130Necessito coche per un mesBones, la demanda que faig es una mica estranya i es que necessitaria un cotxe o furgo de cara ela mes de setembre. el cas es que ens ah sortit a mi i uns amics/gues feina de verema i necessitem un...Eledu08/08/130barrets- de feltre o similar- no importa si son vells, tambe busco les caixes per a posar-losbusco barrets, i caixes de barrets tambéxaxaBarcelona ciutat - Gràcia06/08/130tinta xina de colorsbusco tinta xina de colorsxaxaBarcelona ciutat - Gràcia06/08/135espelmes de te blanques o de colors,i si son de ikea , perfecte!busco espelmes del te no importaa el color, pero si son del ikea... seria perfecte!xaxaBarcelona ciutat - Gràcia06/08/130Llibres de PA o BRIOXERIA de Xavier BarrigaBusco els llibres de cuina del forner XAVIER BARRIGA. Es diuen PA i BRIOXERIA.
Ens podeu contactar a leaf_999 a hotmail.com
Leaf_99905/08/130Un sabater que li poso tapetes a unes sabates de taloNecessito posar tapates noves a unes sabtes de talo ample.
Em podeu contactar a leaf_999 a hotmail.com
Leaf_99905/08/130Busco llibre En el camino de Kerouac  en catala, castella o anglesBusco llibre En el camino de Kerouac  en catala, castella o angles
Em podeu contactar a leaf_999 a hotmail.com
Leaf_99904/08/131Roba per anar al gimnas talla 36 / 38Busco equipament de dona per anar al gimnas en una talla 36 38
Em podeu contactar a leaf_999 a hotmail.com
Mireu el nostre apartat d oferiments!
Leaf_99904/08/130Làmpara solar balcóHola! Estic buscant una làmpara solar tipus aquesta de la foto, és el model Solvinden d'ikea. Si algú en té una per intercanviar pot posar-se en contacte amb mi i parlem. lapiruj a hotmail.com...socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó04/08/130

Més:
http://intercanvis.net/Demandes

Afegeix demanda:
http://intercanvis.net/tracker3&cookietab=2

3.2.  Ofertes

Ítems trobats: 68Què ofereixoDescripcióPersona que ho ofereixMercat d'Intercanvi més properÚltima modificacióComsmuebles de salon y de dormitorio, vendo o intercambio por cosas o servicioPor conjunto de muebles rebajo, los muebles del dormitotio mejor comprar juego, es elegante y de calidad:

Conjunto 1, muebles dormitorio: 185€ que contiene:

Armario ropero 4 puertas,...NikaBarcelona30/08/131Mirall doble (normal i augment)Oferixc un mirall com el de la foto: per una cara reflecteix a tamany normal i per l'altra augmenta. Ideal per depilar-se les celles o maquillar-se. Per al canvi em podeu escriure a...socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó30/08/130Matalas Latex 1,50 x 1,90Matalas Latex 1,50 x 1,90. No s'inclou la funda del matalàs.japilinEl Masnou30/08/130crema hidronutritiva POND'SOfereixo crema per la cara hidronutritiva, elastine y  vitamina E. POND'S cuidado esencial.carmecatala28/08/130Disc percusió ventDisc de música de vent posat poccuartotrastosSant Boi de Llobregat28/08/130MARAVILLAS Y MISTERIOS DEL MUNDO QUE NOS RODEAMARAVILLAS Y MISTERIOS DEL MUNDO QUE NOS RODEA.Reader's Digestcarmecatala28/08/130ENCICLOPEDIA MEDICA FAMILIARENCILOPEDIA MEDICA FAMILIAR Dr. Philip Evanscarmecatala28/08/130LIBRO JUEGOS DE LA INTELIGENCIAJuegos de la inteligencia, libro - Franco Agostini,Nicola Alberto de Carlo.carmecatala28/08/130llibre: "El viatge a l'amor" d'Eduard PunsetTinc aquest llibre: Eduard Punset, 'El viatge a l'amor'.estelabay27/08/131CD diversosTinc aquests CD originals (no còpies):
 --Cicatriz. 'Inadaptados'
 --Fat Wreck Chords. 'Short music for short people'
 --Fermin Muguruza eta Dut. 'Ireaki ateak'
 --Original motion picture...estelabay27/08/130quadret GarfieldTinc aquest quadret del Garfield, el "cel" del dibuix és de mirall.estelabay27/08/130guia FENG SHUIOfereixo guia completa ilustrada FENG SHUI, Lillian Tao. Sltcnscarmecatala27/08/130mirall de banyOfereixo mirall amb aplique blanc per dos bombetes per el bany. 96x60cm
sltcns

textcarmecatala26/08/130Sofà 245 cm. lliscantCanvio un sofà de 245 cm. d'ample, amb tres mòduls independents lliscants i reclinables de tela, estructura metàlica, puff independent, sense taques, comprat fa 3 anys i en molt bon estat. email:...JesusrbViladecans26/08/130funda acolchada con cremallera "nueva" hola, ofereixo funda amb cremallera blava nova....page...carmecatala25/08/130Càmera Canon 400D per reparar La meva càmera Canon 400D té una reparació del targeter que costa uns 160 euros i a mi no m'interessa reparar-la perquè ja en tinc una altra. Algú m'ofereix alguna alternativa, alguna cosa a canvi...culipBarcelona ciutat - Gràcia25/08/130vestido Mango SuitOfrezco vestido Mango Suit talla S-M.carmecatala24/08/130Post de planxar sense la fundaEstherllauBarcelona ciutat - Horta-Guinardó - Can Baró23/08/130Somier i matalàs 90x1.80EstherllauBarcelona ciutat - Horta-Guinardó - Can Baró23/08/130Cántaro de adorno.Càntir ornamental terracuitacuartotrastosSant Boi de Llobregat23/08/130barretOfrezco sombrero verde.carmecatala23/08/130vestidoOfrezco este vestido t.Pcarmecatala23/08/13020 Botones de madera de coco con estampado para manualidadesBotones de madera de coco con estampado para manualidades.

El numero 2 no esta disponible.

Solo hay 1 lote de 20 botones por estampado y el intercambio es por 1 lote aunque siempre se puede...dredondoBarcelona23/08/13020 Botones de madera estrella para scrapbooking o patchworking.Botones estrella para scrapbooking o patchworking

1 y 2 y 4 no están disponibles.

Solo hay 1 lote de 20 botones por estampado y el intercambio es por 1 lote aunque siempre se puede llegar a un...dredondoBarcelona23/08/132regalo galls de corralcastell73Alt Empordà22/08/130plantes aloe verainterchangeGirona Ciutat22/08/130Joc de setrilleraJoc de setrills color pistachoLeaf_99920/08/130Bagul pintatOfereixo un baul pintat. Té alguns petits desperfectes com es veu a les fotografies però l'estat general es encara bo. Puc enviar més fotografies als interessantsLeaf_99920/08/130Cama nido con arcón y estanteríasCama-nido madera clara con vetas. Incorpora plataforma. Más arcón que hace de cabezal y dos estanterías de 2 metros y algunos cms. El arcón,los travesaños y una estantería están pintados de color...margariGavà19/08/131chaqueta larga  tejana TRAFALUC JEANSIntercambio, chaqueta tejana larga T.L-M TRAFALUC JEANS.

grcs y un saludo
carmecatala19/08/130Ordinador AMD 2Gb RAM amb GNU/Linux pre-instal·lat + Monitor 17''Ordinador AMD 2Gb RAM amb GNU/Linux pre-instal·lat + Monitor 17. Eventualment es poden connectar dos monitors de 17 al mateix ordinador, de forma que l'escriptori de treball queda molt gran/còmode,...XaviBarcelona ciutat - La Marina17/08/130Ordinador Pentium III amb Linux per als vostres fillsOrdinador Pentium III funcional amb GNU/Linux, ideal per als vostres fills per a executar jocs didàctics, connectar-se a internet, imprimir treballs, etc.
Amb monitor de 17 polsades.
XaviBarcelona ciutat - La Marina17/08/130Pel.li en DVD: Sinfonía de primavera (sobre la vida de Shumann)Hola! Oferixc aquesta pel.li en DVD: Sinfonía de primavera. Va sobre la vida de Shumann i la seua relació d'amor amb Clara Wieck (a la pel.li Nastassja Kinski). Si esteu interessats, podeu...socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó14/08/130Cuido gats, gossos i plantes!-Cuido Gats, gossos i Plantes!
Vols marxar de vacances i no pots deixar el gat o el gos tot sol??
estic a Velerolibertadstar a hotmail.com
xaxaBarcelona14/08/130Bateria de càmera Canon Reflex digital. 400 D per estrenar.culipBarcelona ciutat - Gràcia13/08/130Sandalias ZARA nº 40Tinc aquestes Sandalias T.40 del ZARA. En van grand.

grcs i sltcns.
carmecatala12/08/130COLLAR de nacar artesánoHola ofrezco collar de nacar hecho a mano. Para el trueque proponed!!

grcs y slds
carmecatala12/08/134Disquetera KENWOODHola, ofrezco disquetera KENWOOD, CD-R/RW PLAYBACK PORTABLE CD PLAYER DPC-X537. Para el trueque mirad mis demandas.

grcs y un saludo,
carmecatala12/08/130pantalla d'ordinador grossaOfereixo una pantalla d'ordinador q funciona perfectament. És gran aprox 17''CRT11/08/131estovalles i cortines  ESTELABAYHola, tinc unas estovalles que et fan la mida de la taula i unas cortines morades. A canvi necesito las sabates negras elasticas nº 38.

En espera d'una resposta.

grcs i sltcns puc enviar fotos...carmecatala10/08/130LLibre expurgatUn llibre expurgat completament nou Memoria del Sector d' Urbanisme i Infraestructures 2003-2006, Ajuntament de Barcelona, 2007. Sense recuartotrastosSant Boi de Llobregat08/08/130espelmatoria per espelmes del teespelmatoria per espelmes del texaxaBarcelona ciutat - Gràcia06/08/130arxivadors pato lucas i estoig vermell cremallera amb rotuladors-per separat també-ofereixo arxivadors pato lucas i estoig vermell cremallera amb rotuladors-per separat també-xaxaBarcelona ciutat - Gràcia06/08/130Televisor elbe amb comandament a distacia i TDTOfereixo una tele  ELBE com la de la fotografia amb comandament a distacia, antena i un aparell de TDT. En bon estat.

Ens podeu contactar a leaf_999 a hotmail.com
Leaf_99904/08/130Enciclopedia el pequeno Larousse IlustradoOfereixo enciclopedia El pequeno Larousse ilustradoLeaf_99904/08/130Tassa per infusions de porcela amb colador de NaturaOfereixo una tassa per infusions de porcela amb colador de Natura. Sense utilitzar

Em podeu contactar a leaf_999 a hotmail.com
Leaf_99904/08/130ATLES D'ANATOMIA Ofereixo el llibre ATLAS VISUAL DEL CUERPO HUMANO. Llibre molt complet
Em podeu contactar a leaf_999 a hotmail.com
Leaf_99904/08/130Llibre en angles Remember me? de Sophie KinsellaOfereixo la novela en angles Remember me? de Sophie Kinsella
Em podeu contactar a leaf_999 a hotmail.com
Leaf_99904/08/130Llibre juvenil Los Simpson Libro de juegos *ideal per l'estiuOfereixo Llibre juvenil Los Simpson Libro de juegos para dias de lluvia. Llibre de passatemps i jocs
Ens podeu contactar a leaf_999 a hotmail.com
Leaf_99904/08/130Llibre juvenil La fabrica de mentides de David CiriciOfereixo Llibre juvenil La fabrica de mentides de David Cirici

Leaf_99904/08/130LLibre de Harry Potter en ANGLES The prisioner of AzkabanOfereixo llibre de Harry Potter en angles.

Ens podeu contactar a leaf_999 a hotmail.com
Leaf_99904/08/130Llibre de manualitatsLlibre de manualitats per fer nines i ninots
Ens podeu contactar a leaf_999 a hotmail.com
Leaf_99904/08/130Moltlles de siliconaOfereixo un parell de motlles de silicona nous. Fan uns 15 cm
Ens podeu contactar a leaf_999 a hotmail.com
Leaf_99904/08/130Porquet de joguina que camina *funciona a pilesOfereixo un porquet de joguina a piles que camina i fa soroll.
Ens podeu contactar a leaf_999 a hotmail.com
Leaf_99904/08/130Telefon mobil SIEMENS A57 per VODAFONEOfereixo un telefon Siemens a57. El vaig per Vodafone pero podria ser que fos lliure. Es molt senzill perque el vaig comprar per una emergencia i es va usar poc mes de 15 dies. Funciona...Leaf_99904/08/130Guia de viatge LONDRES col.leccio guia verde de MICHELLINOfereixo una guia de viatges de Londres de la col.leccio Guia verde de Michelin.
Ens podeu contactar a leaf_999 a hotmail.com
Leaf_99904/08/130Guia de viatges de California Ed. Rough GuideOfereixo una guia de viatges CALIFORNIA del la col#leccio Sin Fronteras Ed. The Rough Guide. Inlcou les vegas i el gran canyo.Leaf_99904/08/130Llibre de papiroflexiaHola, ofereixo un llibre de papiroflexia a canvi d'algun llibre de partitures o d'algun altre llibre o cd que em resulti interessant. Gràcies.Cesc_81Sant Feliu de Llobregat04/08/130Respall per mascotesOfereixo un respall per mascotesLeaf_99904/08/130TUL BLANC per cosirOfereixo tela de tu en color blanc per manualitats i costura.Leaf_99904/08/130Sabates tipus Oxford talla 38. Usades un sol cop!Ofereixo unes sabates tipus Oxford talla 38. M'agraden molt pero no son el meu numero. Color marro i crema amb serrell frontal. Com noves!
Em podeu contactar a leaf_999 a hotmail.com
Leaf_99904/08/130Ulleres de sol unisexOfereixo unes ulleres de sol unisex en bon estat. Em podeu contacar a leaf_999 a hotmail.comLeaf_99904/08/130Mocador de seda natural NOUOfereixo un mocador de seda natural encara amb etiquetes. Motiu de Van Gogh.
Em podeu contactar a leaf_999 a hotmail.com
Leaf_99904/08/130Faldilla blanca de la marca DESIGUAL encara amb etiquetes!Ofereixo una faldilla a estrenar de la marca DESIGUAL en color blanc. És una talla 36 però al anar lligada a la cintura jo diria que s'ajusta a qualsevol talla. Em podeu contactar a...Leaf_99904/08/130Pantalons texans de H&M blau fosc nous talla W29 (38 APROX)Ofereixo pantalons texans color blau fosc de H&M que m'han quedat grans. Usats un o dos cops màxim. Talla w29 que correspon a una talla 38 aprox. Em podeu contactar a leaf_999 a hotmail.comLeaf_99904/08/130Texans quasi nous de BERSHKA talla 38Ofereixo uns pantalons texans de la marca BERSHKA de la temporada passada que m'han quedat grans.Estan en bon estat. Són color negre - gris fosc. Talla 38Leaf_99904/08/130Bombona de butàA canvi necessitem un paellero o una barbacoa. Pel canvi escriure a silviavelaure a hotmail.com. Moltes gràcies.culipBarcelona ciutat - Gràcia04/08/130collar de nacar hecho a manoHola intercambio collar hecho a mano. Para el trueque proponed!!

Grcs y saludos.
carmecatala01/08/130

Més:
http://intercanvis.net/Ofertes

Afegeix Oferta:
http://intercanvis.net/tracker2&cookietab=2

4.  Intercanvi de Coneixements
Les XIC's són Xarxes d'Intercanvis de Coneixements. Clica als enllaços de sota per veure informació d'algunes d'elles.
Si en saps de més xarxes d'intercanvi de coneixements, posa-les a http://intercanvis.net/xics : pots editar la pàgina o afegir-ne pàgines noves filles a la de "xics" (mira el Ajuda per saber com afegir pàgines noves).

XIC Can Cuiàs (Montcada i Reixac)
XIC Castelldefels
XIC Collblanc La Torrassa (L'H)
XIC Girona
XIC Gràcia
XIC Connecta Francesc Candel
XIC La Ribera (Montcada i Reixac)
XIC Llera del Ter
XIC Manlleu
XIC Nou Barris
XIC Raval
XIC Sabadell
XIC Sant Feliu de Llobregat
XIC Xarxantoni

5.  Noves persones participants a les xarxes d'intercanvi registrades el darrer mes
Ítems trobats: 25NomCognomsUsuariXarxa d'Intercanvi més properaComentarisCreadaComsMonicaFraile CuestaNikaBarcelona30/08/130NúriaCalafell SalaKala la NurBarcelona ciutat - Eixample (Esquerra)30/08/130carmenALONSO PENAcarmensaCastelldefelsSOY ORIENTADORA, PROFESORA DE ESPAÑOL,INTERESADA EN EL TEATRO, ARTES ESCENICAS28/08/130sarahaidasaraLleida ciutat28/08/130JesusRodriguez BennasarJesusrbViladecans26/08/130helenafernández angulloikaIgualada26/08/130TonaCorominamiluluBarcelona ciutat - GràciaSóc il.lustradora infantil,Tecnica en educació infantil, reciclo i restauro mobles amb diferents tecniques ,tant pictòriques com amb retalls patchwork,papers,puntes,botons..Amb aquestes mateixes tecniques ,faig roba per a petits,complements...22/08/130MariaDel MarinterchangeGirona CiutatA veure si funciona22/08/130helenapieliashpcAltres20/08/130MarcGuitartcastell73Alt Empordà19/08/130JoanSais funosasJoniBaix Empordà19/08/130Maria dels AngelsMorro MasillencaBarcelona ciutat - Sants18/08/130helenazapater hernándezhelenaBarcelona ciutat - Les Corts16/08/130AlbertCalls XartAlbert CallsMataró15/08/130RubenSolésrubeniusGirona Ciutat15/08/130luciarojo martinezlu_rojo_CastelldefelsCambio 2 pares de patines con un solo uso, tallas 39 y 42 por bicicleta de ciudad o plegable.14/08/130nuriatomas corominasntcorominasTerrassa13/08/130jordimartinezjordimsVilafranca del Penedès11/08/130GiovanniCillerGiovanniSabadell09/08/130GloriaCocerafarigolaGirona Ciutat08/08/130frederiquefrossardfrederiqueBarcelona ciutat - Gràcia08/08/130claragarriga andreuNura1984Banyolessoc fotografa, faig videos i cuinera.07/08/130PauRuano Rubiapau1970Sant Esteve de Palautordera07/08/130LuciRodrigo PeiróLuciBarcelonaPotes i escala mobles Flexa, color fusta de pi.06/08/130MariaMartinezBeliBarcelona04/08/130

Més:
http://intercanvis.net/users

6.  Enllaços
 Xarxes: http://intercanvis.net/Xarxes
 Vídeos: http://intercanvis.net/Altres
 Tutorial d'ús: http://intercanvis.net/demo.htm
 Com funciona: http://intercanvis.net/Funcionament
 Coordinació entre Xarxes: http://intercanvis.net/InterXarxes
 Col·labora amb una donació econòmica: http://intercanvis.net/Donacions
 (en moneda social ó Euros)

7.  Com apuntar-se al butlletí
No estàs subscrit a aquest butlletí encara i te l'ha passat alguna altra persona?

Pots subscriure't tu mateix/a a:
(siguis una persona registrada a intercanvis.net o no)

http://intercanvis.net/newsletter1

8.  Qui som
Una colla de persones de diferents llocs de Catalunya ens hem estat trobant en persona des de la tardor de 2009 cada tres mesos per parlar de quines coses volem i podem fer conjuntament per millorar la comunicació i coordinació entre les diferents Xarxes d'Intercanvi d'àmbit català (trobades "InterXarxes").

A les reunions va sortir repetides vegades l'interès de poder disposar d'un butlletí comú a tothom (a part de possibles butlletins per xarxes locals), amb un recull de publicacions, reflexions i/o notícies relacionades que algú vulgui difondre o compartir (quan n'hi hagi) amb la gent de les altres xarxes, així com la informació breu de les darreres ofertes i demandes de cada xarxa publicades a intercanvis.net, el propers esdeveniments relacionats publicats a l'agenda comú (mercats, reunions, ...), etc.

Aquest butlletí s'envia mensualment, i és obert a les teves aportacions/propostes. El que afegeixis a l'agenda, o a la base de dades d'ofertes i demandes, podrà ser inclòs automàticament en el resum mostrat en el següent butlletí. I de les publicacions es preveu fer una selecció de les més adequades, si s'escau, per al butlletí general.

Per últim, si vols participar en la moderació i disseny de tot plegat, vine a les trobades "InterXarxes" a dir la teva! (per cert, les reunions amb algo de "teca" per compartir són més entretingudes)

http://intercanvis.net/InterXarxes

Butlletí enviat en nom de l'equip de coordinació entre Xarxes d'intercanvi dels Països Catalans ("InterXarxes")
info a intercanvis.net  Un altre món és possible ;-)