[Interxarxes] Fwd: petició representat del vostre web

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
div ago 23 21:10:05 CEST 2013

Hola:

Fa temps que no parlem.

Heu rebut aquest missatge (sota)? Algú els pot respondre afirmativament?
(jo estic  amb la cama trencada recuperant-me encara)

Salut

Xavi

-------- Missatge original --------
Assumpte: 	[Interxarxes] petició representat del vostre web
Data: 	Wed, 21 Aug 2013 11:12:57 +0200 (CEST)
De: 	sense.resposta at intercanvis.net
Respon a: 	sense.resposta at intercanvis.net,
"http://intercanvis.net/InterXarxes" <interxarxes at llistes.moviments.net>
A: 	contacte at intercanvis.net

meritxell.martinez at rtve.es sent you a message:
Bon dia sóc la Meritxell d'informatius de TVE a Catalunya, em poso en contacte amb vosaltres ja que estic mirant de fer una peça a voltant dels negocis de roba de segona mà. El vostre web d'intercanvis també recull oferta i demanda de peces textils entre particulars de manera gratuita o per l'intercanvi d'altres objectes.

Necessitaria que us possessiu en contacte amb mi el més aviat possible per saber-ne una mica més del tema. Us deixo el meu telèfon 699.60.19.09, ens agradaria porder gravar-vos demà a la tarda. A la peça també sortiria la organització SOLIDANÇA i roba amiga, la qual entre els diversos productes que té, dóna una segona vida a la roba.

Quedo a l'espera doncs de que em digueu quelcom, ja que m'agradaria fer-vos algunes preguntes tals com si teniu seu, dades sobre el sector o l'auge de webs de segona mà i intercanvis...

Gràcies

Meritxell Martínez

Un nou missatge ha estat escrit per a tu per http://intercanvis.net/tiki-contact.php

Data: Dc 21/08/13 11:12h

---
Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans
http://intercanvis.net