[Interxarxes] Donant resposta a una petició

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dis ago 3 19:56:09 CEST 2013

Hola Alex:

Ok per la iniciativa de respondre a aquesta persona en aquest sentit.

Potser afegir que moltes xarxes també emprem

http://intercanvis.net

(fonamentalment quan no ens cal o no volem emprar moneda social, i en
especial des de fa anys quan volíem emprar eines de programari lliure;
el CES no ho és. El "IntegralCES" sembla que sí i  tard o d'hora sembla
que funcionarà per a webs amb Drupal... potser més endavant serà una
realitat que es pugui emprar des de qualsevol altra web a l'estil paypal
de moneda social... però encara ha de ploure molt per a això, sembla....)

Salut

Xavi

Al 10/07/13 12:23, En/na alex at probeta.net ha escrit: