[Interxarxes] Novetats del darrer mes a les Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans

Intercanvis.net: La web dels intercanvis sense.resposta a intercanvis.net
dim abr 30 21:07:44 CEST 2013

 Butlletí de les Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans
1.  Darreres Publicacions (articles)
2.  Propers esdeveniments
3.  Nous ítems per intercanviar del darrer mes
3.1.  Demandes
3.2.  Ofertes
4.  Intercanvi de Coneixements
5.  Noves persones participants a les xarxes d'intercanvi registrades el darrer mes
6.  Enllaços
7.  Com apuntar-se al butlletí
8.  Qui som

1.  Darreres Publicacions (articles)

1er mercat d'intercanvi de nou barris

Autor: núria -
Publicat el: 20:13h -
(6 Lectures)

Ens complau convidar-vos al naixement del 1er Mercat d'intercanvi de Nou Barris el proper diumenge 5 de maig al Parc de la Guineueta en el marc de la Cultura va de Festa.

Aquest projecte és fruit de la inquietud de moltes persones i col·lectius del barri que, davant la situació econòmica, social i política actual, volem canviar les coses des de l’acció local perquè creiem que hi ha altres formes d'organització més properes, solidàries i justes.

Amb aquesta voluntat, engeguem el Mercat d'Intercanvi de Nou Barris. Un mercat itinerant, periòdic, de béns i serveis, sense diners, on també hi trobaràs informació sobre totes les iniciatives d'economia solidaria del districte.

En aquest 1er Mercat d'Intercanvi de Nou Barris, volem donar a conèixer el projecte i convidar-vos a la participació.

Les activitats que tenim programades són:
- 10h: Muntatge i decoració.
- 11h a 14h: Mercat.
- 13h: Mateolika en viu.
- 14h: Dinar de Traje.
- 15h: Tertúlia i valoracions.

Amb l’animació de Sonríe por Narices. Tot plegat, un matí amb música i actuacions que acabarem amb un dinar de Traje!

Si vols muntar parada, porta allò que vulguis intercanviar: objectes, menjar, coneixements, serveis, idees... nosaltres posem taules i cadires. Recorda que, havent acabat el Mercat, cal recollir i endur-se a casa tot allò que no s’hagi intercanviat.

També tindrem un espai on deixar la informació dels col·lectius i les xarxes socials del barri que ja treballen en temes d’economia alternativa i solidària.
Tanmateix comptarem amb el Xiki Mercat, un espai d'intercanvi per nens i nenes; i amb un Espai Jove d’intercanvi.

Esperem que us engresqui el projecte i us demanem que en feu difusió (adjunt us fem arribar el cartell).

Ens veiem, doncs el proper Diumenge 5 de maig, a La Cultura va de Festa.

Fira d'Intercanvis a Can Fulló 2013

Autor: Xavi en nom del Pablo de la XIC de Castelldefels -
Publicat el: Dg 28/04/13 22:30h -
(54 Lectures)

Els dies 18 i 19 de Maig de 2013 celebrarem a Can Fulló, una Masia propera a Mataró, una trobada de tota la gent que es dedica a intercanviar coneixements o coses. Li diem *Fira Anual de Tallers d´intercanvi* i ho portem fent més de 10 anys. Sempre és molt especial perquè ens permet prendre contacte amb altres persones que també volen compartir el que saben i es crea un clima molt agradable, relaxat i alhora d'aprenentatge.

És una trobada en el qual festegem el fet d'intercanviar, valorem a les persones pel que són i ens oblidem dels diners.

 Tallers
Durant tot el Dissabte i el matí del Diumenge farem Tallers. Quins?. Els que la gent proposa. Farem un programa amb totes les propostes, i després cada persona tria el Taller que més li ve de gust fer en aquest moment.

Si vols participar, ja sigui els 2 dies o només el dissabte, diga'm quin Taller pots ensenyar d'una hora i mitja de durada aproximadament i t'anirem enviant les propostes que sorgeixin fins a tenir el Programa definitiu de la Fira.

 Logística
El cost de l'estada a la Masia de Can Fulló és de 20 euros si et quedes a dormir el Dissabte, però si tens problemes econòmics, parlem.

Per dormir tindrem matalassos en el sòl. S´ha de portar sac de dormir.

Durant els 2 dies es posarà una taula permanent en el jardí perquè la gent pugui agafar i deixar objectes que ja no necessita.

Menjar: Diumenge farem una paella per a tots. Cal portar-se menjar i sopar del Dissabte.

 Com apuntar-se
Escriu al correu-e xarxacastell a gmail.com , o truca al Telèfon: 655016125 (Pablo)

 Com arribar
Veure Mapa  de Can Fulló.
http://maps.google.es/maps/ms?ie=UTF8&hl=es&msa=0&ll=41.564537,2.375364&spn=0.018945,0.035276&z=15&msid=204435640153024656635.0004a1c3edaa50e6e1c81

Salutacions
Pablo

P.d: Podeu veure fotos i videos de l'any passat a:
http://intercanvis.net/CanFullo#Fotos
http://intercanvis.net/CanFullo#Videos

Més:
http://intercanvis.net/articles

Afegeix publicació:
http://intercanvis.net/tiki-edit_submission.php

2.  Propers esdeveniments

1)
Dg 30/12/12 10:00h

fira de l'intercamvi a platja  d'aro girona

2)
Dg 05/05/13 11:00h

XIII Mercat d'intercanvi de Poble Sec

3)
Dg 05/05/13 11:00h

1er Mercat d'Intercanvi de Nou Barris

4)
Dv 10/05/13

Encuentro Monedas Sociales y Complementarias 2013 en Sevilla

5)
Dg 12/05/13 10:00h

TROCANDREU

6)
Ds 18/05/13

Can Fulló 2013 (anoteu a les agendes! :-)

7)
Ds 18/05/13 10:00h

5è Mercat d'Intercanvi de Terrassa

8)
Ds 25/05/13 11:00h

10è mercat d'intercanvi de Collblanc - la Torrassa

9)
Ds 08/06/13 10:30h

15a Trocamarina (BCN)

10)
Ds 08/06/13 17:00h

FESTA DE LA CONVIVENCIA

11)
Ds 15/06/13 11:00h

Xè ANIVERSARI DE XAINGRA. 41è Mercat d'Intercanvi de Gràcia

12)
Ds 22/06/13 10:30h

8a Trocaeulàlia

13)
Dg 30/06/13 10:00h

18è Mercat d'intercanvi de Sants

14)
Dg 08/09/13 10:00h

19è Mercat d'intercanvi de Sants

15)
Ds 14/09/13 10:30h

16a Trocamarina (BCN)

16)
Ds 28/09/13 10:30h

9a Trocaeulàlia

17)
Ds 09/11/13

20è aniversari xarxa d'intercanvi de coneixements nou barris

18)
Dg 10/11/13 10:00h

20è Mercat d'intercanvi de Sants

19)
Ds 16/11/13

8na JORNADES DE SALUT INTEGRAL

20)
Ds 30/11/13 10:30h

10a Trocaeulàlia

Més:
http://intercanvis.net/tiki-calendar.php

Afegeix esdeveniment:
http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php

3.  Nous ítems per intercanviar del darrer mes
La columna "Coms" de les taules de sota fa referència als comentaris afegits a cada oferta o demanda, per posar-se en contacte amb qui ho demana o ofereix...

3.1.  Demandes

Ítems trobats: 61Què demanoDescripcióPersona que ho demanaMercat d'Intercanvi més properÚltima modificacióComsbanc de fusta o de forja tipus rustic o baül de vimet o fustabanc de fusta o de forja tipus rustic no cal que sigui com el de la foto
també busco baül de vimet o fuste grandet
FridaBarcelona ciutat - Gràcia30/04/130Una prestatgeria metàl·lica tipus mecanoD'aquestes que es munten amb cargols i rosques. No cal que sigui molt i molt resistent. És per posar menjar a un grup de consumgonibBarcelona ciutat - Gràcia30/04/130llençolsbusco llençols per a llit individualclau_ce30/04/130Algu que em pengi uns quadresAlguna persona que em pengi uns quadres a la paret.PolkaBarcelona ciutat - Gràcia29/04/130Algu que m'instal.li 2 lampares, tipus aplique, al sostreAlguna persona que em pugui instal.lar dues lampares, tipus aplique, de sostre.PolkaBarcelona ciutat - Gràcia29/04/130MOLTES COSETES/LLISTAHola! Penge ac'i diverses coses que estic buscant. Per als canvis estic a mireieta2002 a hotmail.com
-rellotge de mà de dona en funcionament
-estora exterior per a l'entrada de casa
-màquina de...paiportina26/04/131REGALS DIVERSOS-OBJECTES NOUSHaig de fer uns regals i busque coses noves:
-per a una nena de 4 anys
-per a una dona de 60
paiportina26/04/130PARASOL DE JARDIHa de ser prou gran. Estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina26/04/130LLAVORS O ARBRES FRUITERS EXOTICS (petits)Hola, busque les llavors plantes de fruites exotiques que puguen aguantar el fred com PHYSALIS, KUMQUAT,Kaqui, Kiwi, Magrana, Rambutan, Xirimoia ...i tot el que se vos ocorresca que puga passar un...paiportina26/04/131LLAVORS DE VERDURES I HORTALISSESEstic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina26/04/130HIVERNACLE TAMANY MITJàQue es puga transportar en cotxe. Estic a mireieta2002 a hotmail.com. Salut!paiportina26/04/130hivernacle petit transportable en cotxeestic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina26/04/130ROBA DE NOI TALLA MhOLA! Busque roba de noi talla M, pantalons, samarretes, camises, jerseis...estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina26/04/130NOVEL;LES EN CATALà I CASTELLàHola, busque novel.les en català i castellà, prioritàriament d' Anagrama, El Acantilado-Quaderns Crema, Impedimenta i Libros del Asteroide. Estic oberta a ofertes! Escriu-me a mireieta2002 a hotmail.compaiportina26/04/130TALL DE CABELLSHauria de ser entre el dia 1 i 7 de maig, estic a mireieta2002 a hotmail.com. Merci!paiportina26/04/130Colcho y somierHola!!!

Estamos buscando colchón y somier de matrimonio. Acabamos de tener una pequeña plaga de chinches en casa y hemos preferido tirar los que teníamos. A cambio puedo ofrecer unas sesiones de...IrisinaBarcelona ciutat - Raval21/04/130cotxetCotxet de passeig per a criatura d'1 any.
Si és senzill i lleuger millor, no cal que tingui mil gadgets pel sol, pluja, etc..
marakiCardedeu21/04/132cadireta portanens per a bicicletamarakiCardedeu21/04/130DVD Anem a veure el Món ( TV3)Teia20/04/130TREN DE FUSTA amb VIESHola; estic buscant un tren amb les vies de fusta. Li agraden moltíssim.

Per l'intercanvi puc oferir:

100gr comí molt
teclat ordinador USB
tasses per cafè i cafè amb llet
taula i/o escriptori...angela19/04/130catifa mitjana fucsia i blausHola, demano catifa mitjana colors fucsias i blaus. grcs i sltcns.carmecatala19/04/130quatre cosesHola,
busco aquestes coses:
- maniquí d'anatomia on es vegi l'aparell digestiu (pot ser només del tors, o sencer, o...)
- barca inflable amb rems
- fundes de plastificar mida A3
- llençol de sota...CRT19/04/130Algú que toqui el didgeridooHola!
Busco un noi o noia que toqui el didgeridoo en un concertet de la nostra escola de música. Si a algú li ve de gust, escriviu-me a dsastre_musical a yahoo.es  i us explico més. Moltes gràcies!!
arianflosBarcelona ciutat - Sant Antoni17/04/130banc de fusta per seuremarakiCardedeu17/04/130ESTERILLA IOGAestic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina13/04/130GUANTS DE CUINA PER AL FORNEstic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina13/04/130RASPALL PER A UNGLESEstic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina13/04/130SABO FET A CASABusque sabo de rentar roba fet a casa, també en busque per al cos. Estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina13/04/130PEINE-ESPILL DE Màhola, busque un espill de mà que a l'altre costat té un peine. Estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina13/04/130LAMPARES DE PAPER PER AL SOSTREHOLA, busque làmpares xules de paper, un poc més grans que la mesura normal. serveixen si estan fetes en casa! estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina13/04/130PINZES DE DEPILARbusque unes pinzes de depilar que siguen bones, estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina13/04/130BICICLETA DE MUNTANYA PER A DONAHOLA!!, busque una bici de dona tipus BTT, de muntanya, en bon estat. Estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina13/04/130Anillos y porta floreros rectangulares para barandillas de balconesveronicaBarcelona ciutat - Gòtic13/04/130Somier 150 cmHola, gent
Estic necessitant un somier de 150 cm, de la mida del matalàs on dormo.
Si en teniu un que ja no necessiteu, sis plau, comenteu-m'ho aviat.
Tinc vàries coses per intercanviar i afegeixo...ArtemisaEsplugues de Llobregat10/04/130classes de francès bàsicVoldria apendre frànces. A canvi ofereixo conversa en anglés (tots els nivells).
Podeu contactar a mawarintheforest a gmail.com
Gràcies
Rosa
mawarBarcelona ciutat - Eixample (Dreta)09/04/130Càmera de fotos rèflexBusco una càmera de fotos rèflex, a poder ser digital, senzilla, i encara que estigui atrotinada, si funciona.malborpuBarcelona ciutat - Sant Andreu07/04/132Diccionari IECNecessito el diccionari de l'Institut d'Estudis Catalans, en qualsevol estat.malborpuBarcelona ciutat - Sant Andreu07/04/131Diccionari RAEDiccionari de la RAE, especialment d'una de les darreres versions (però em serveixen d'anteriors).malborpuBarcelona ciutat - Sant Andreu07/04/130Adaptador Wi-fi USBNecessito un adaptador Wi-fi USB per a un portàtil.malborpuBarcelona ciutat - Sant Andreu07/04/130imprimir postals publicitàriessi algú treballa en una impremta o copisteria i em pot fer una feina d'impressió (imprimir unes postals i/o díptics publicitaris... no serien gaires unitats). Demaneu què us fa falta a canvi! gràciesCRT07/04/130LLITERANCESSITEM UNA LLITERA PER DOS NENSxv13Alt Penedès07/04/130PAELLA I FOGUERHola, busque una paella de 8 racions i una de 25 racions i un foguer gran per a poder-la cuinar en bones condicions. Estic en mireieta2002 a hotmail.compaiportina06/04/130ASPIRADORA SENSE BOSSA AMB MOLTA POTÈNCIAHola! Busque una aspiradora sense bossa de les que tenen molta potència i no cal canviar el filtre molt sovint. Moltes coses per a intercanviar! Estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina06/04/130RASPALL DE DENTS ELÈCTRIC (NOU)Hola, busque un raspall de dents elèctric -nou- d'aquests que es carreguen. Estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina06/04/130ESPILL INTEGRAT EN MOBLE DE BANYBusque un moble de bany amb un espill. Estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina06/04/130ESPILL DE COS SENCERBusque un espill de cos sencer! No importa el model, només que estiga en bon estat. Estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina06/04/130LLUM SOLAR PER A JARDÍbusque llums per al jardí solars, no importa el sistema! Estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina06/04/130MOTXILLA AMB COMPARTIMENT PER A AIGUAhola, busque una motxilla petita per a fer excursions d'aquestes que tenen un compartiment per a aigua i es beu directament des d'un tubpaiportina06/04/130FELTRE DE COLORS PER A FER MANUALITATSHola! Busque feltre de colors per a fer manualitats! Estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina06/04/130INSTRUMENTS DE PERCUSSIÓ QUE NO PESENHola, busque instruments de petita percussió per a fer un taller de percussió amb gent gran. Poden ser campanes,"sonaja" panderetes, maraques, bongos, triangle, carraca, caixa xinesa, xilòfon,...paiportina06/04/130conversa en anglès / francèsM'agradaria practicar idiomes tot conversant. Anglès nivell mitjà (FCE) i francés nivell bàsicCrisvilaVilafranca del Penedès05/04/130penja-robesnecessito un penja-robes dels baixets, per a penjar els pantalons i les samarretes, no dels alts per penjar les jaquetes. Mireu que es el que ofereixo i aveure si podem fer un intercanvi.CrisvilaVilafranca del Penedès05/04/130ratlladorDemano un ratllador per a ratllar el formatge, ceba, etc. No cal que sigui com el de la foto, només un que faci servei.
Gràcies
CrisvilaVilafranca del Penedès05/04/130paraigües granHola, necessito un paraigües, plegable o no, però que no sigui molt petit.CrisvilaVilafranca del Penedès05/04/131làmpara de taulaNecessito una làmpara per a l'escritori. Per a intercanvis mireu el que ofereixo o sinó demaneu aveure si us puc oferir alguna altre cosa.CrisvilaVilafranca del Penedès05/04/130funda botella de viDemano una funda per a les botelles de vi, per a que es mantinguin en fresc. Poso una fotografia d'exemple, però tant en fa el model, mentres sigui útil.CrisvilaVilafranca del Penedès05/04/130ratolí ordinadornecessito ratolí per a l'ordinador, si és inalàmbric millor, però sinó també m'interessa.CrisvilaVilafranca del Penedès04/04/130compostadorNecessito un compostador per el jardí. No cal que sigui com el de la fotografia, encara que sigui senzill m'interessa, però que tingui tapa.CrisvilaVilafranca del Penedès04/04/130rentavaixelles 2Necessito un rentavaixelles per casa, que funcioni i si no és molt gran cap probema.CrisvilaVilafranca del Penedès04/04/130Llibre: Animalario universal del profesor Revillodlapiruj a hotmail.comsocarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó03/04/130LLibre: Zooilógicolapiruj a hotmail.comsocarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó03/04/130

Més:
http://intercanvis.net/Demandes

Afegeix demanda:
http://intercanvis.net/tracker3&cookietab=2

3.2.  Ofertes

Ítems trobats: 127Què ofereixoDescripcióPersona que ho ofereixMercat d'Intercanvi més properÚltima modificacióComsfotocòpies dels quaderns de Salvatella "Prelectura de paraules n. 1" i "n. 3"Tinc els jocs complets de les fotocòpies dels quaderns de Salvatella:
-"Prelectura de paraules n. 1" (imatge)
-"Prelectura de paraules n. 3"
estelabay30/04/130safata petitaTinc aquesta safata de flors rectangular. No és gaire gran, fixeu-vos amb la referència dels fogons.estelabay30/04/130Roba nena 2-4 mesos d'hivernBossa de roba de nena de 2-4 mesos d'hivern.PolkaBarcelona ciutat - Gràcia29/04/130Suport televisio Suport televisio, amb rodes, i d'alçada graduable. Amb espai per posar el dvd, color negre.PolkaBarcelona ciutat - Gràcia29/04/130Joc "El Sr dels anells"Ofereixo el joc per PC "El Sr. dels Anells La comunitat de l'anell". Cal tenir un windows 98 com a mínim per poder executar-lo. Pel canvi podeu consultar el meu apartat de demandes o escriure'm a...AbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia29/04/130Bambes T.38Ofereixo les bambes de la imatge. Són una talla 38. Molt poc ús. Pel canvi podeu consultar el meu apartat de demandes o contactar-me a abatarna a gmail.comAbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia29/04/130Vestit tirantsOfereixo el vestit de la foto. És una talla mitjana. Molt poc ús. Pel canvi podeu consultar el meu apartat de demandes o contactar-me a abatarna a gmail.com
AbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia29/04/130DVD "Samsara"Ofereixo el dvd de la pel·lícula "Samsara". Pel canvi podeu consultar el meu apartat de demandes o enviar-me un correu a abatarna a gmail.comAbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia29/04/130Bambes tipus All Stars Ofereixo bambes tipus All Stars talla 38 de color blau. No tenen quasi ús. Pel canvi podeu consultar el meu apartat de demandes o enviar-me un correu a abatarna a gmail.comAbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia29/04/130Adob ecològic per plantesOfereixo adob ecològic per plantes. És una bossa petita. Pel canvi podeu consultar el meu apartat de demandes o enviar-me un correu a abatarna a gmail.comAbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia29/04/130Cadira oficinacadira de despatx amb tapisseria de microfibra.
Possibilitat de canviar l'alçada i inclinació del seient gràcies a una palanca.
Pistó hidràulic

Té reposa-braços que es poden posar i treure

Què...aidasantsBarcelona ciutat - Sants29/04/130Mirall amb marcMirall amb marc de fusta de color ataronjat
Mesures
58,5x83 cms

Què demano:

-Maleta amb mesures equipatge de mà
-Biberons
-Pitets
-Bolquers recèn nascut
-llençols bressol
-Ampolles d'oli verge...aidasantsBarcelona ciutat - Sants29/04/130Marbre Marbre provinent de moble modernista de
56x134'5 cms

[...]

- estem...aidasantsBarcelona ciutat - Sants29/04/130Penja-robes de ferro negre-Penja-robes amb repisa de ferro negre:

Ample: 90 cm
fons: 31 cm
Alt: 33 cm

Què demano:

-Maleta amb mesures equipatge de mà
-Biberons
-Pitets
-Bolquers recèn nascut
-llençols bressol...aidasantsBarcelona ciutat - Sants29/04/130Cables USBCables USB de diversos tipus, especialment amb sortida USB normal a un costat i mini USB a l'altra, com el de la foto. També en tinc d'altres.malborpuBarcelona ciutat - Sant Andreu28/04/130Tub de cartró per portar làmines.Embalatge original d'un pòster comprat per Internet.malborpuBarcelona ciutat - Sant Andreu28/04/130seient banyera infantilSeient per banyar a un bebè amb ventoses a la part de sota.mserraplanasFigueres28/04/130Llit infantil pleglabelLlit infantil de càmping plegablemserraplanasFigueres28/04/130bufanda d'hivernTinc aquesta bufanda, grisa amb fils de llana de tots colors. Algunes d'aquests fils estan una mica sortits, però amb la bufanda posada no es nota.estelabay27/04/130fotocòpies del quadern "Raonament lògic 1" , La GaleraTinc les fotocòpies del quadern de La Galera, "Raonament lògic 1".estelabay27/04/130penjador de bresolinclou musicasalviGirona Ciutat27/04/130careta spidermansalviGirona Ciutat27/04/130ninot disneysalviGirona Ciutat27/04/130MOBLE SABATER AMB DOS ESTANTSestic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina26/04/130LAMPARA CRISTAL ANYS 70 COLOR TARONJAHOLA, tinc una lampara de sostre com aquesta pero en color taronja! Porta 3 bombetes a l'interior. Cal venir a desmuntar-la
Estic a mireieta2002 a hotmail.com, merci!
paiportina26/04/130posaespelmes decoratiuTinc aquest posaespelmes decoratiu, amb pedretes de colors.estelabay26/04/130cinturó trenatTinc aquest cinturó trenat marró.estelabay26/04/130bosseta de feltreTinc aquesta bosseta de feltre negra, amb una corda per poder-la portar penjada. Nova completament.estelabay26/04/130entrades bioculturatinc 2 entrades pel Biocultura, que es fa a BCN fins diumenge,i al final no hi podré anar, si algú les vol...
CRT26/04/130banyadors i sabates d'aigua de nen i nenaHola,
tinc diversos banyadors de nen i de nena, i també sabates d'aigua.
Si us interessa us dic exactament talles, etc.
CRT26/04/130Llibre tercer viatge al regne de fantasiaGeronimoo StiltonTeiaTerrassa24/04/130sandalies Carolina HerreraSandalies ideals per l'estiu de color marró clar i amb tacó alt. Estan una mica ussades, pero fa molt que no me les posso y si algú les vol aprofitar ara que vé l'estiu...Mont23/04/131quimono de Chi kungKimono per a fer Chi kung, només l'he ussat 2 cops. Es per a persones de 170 cm, o talla 4.Mont23/04/130Bambes per correr talla 42 (dona)Canvio bambes per correr blanques de la talla 42. Només les he utilitzat un cop, són les típiques del Decatlhon (color blanc i blau a l'interior).MontBarcelona ciutat - Gràcia23/04/130Bambes per correr talla 42 (dona)Canvio bambes per correr blanques de la talla 42. Només les he utilitzat un cop, són les típiques del Decatlhon (color blanc i blau a l'interior).MontBarcelona ciutat - Gràcia23/04/130cintes de video.tot el pack junt, el nombre de la rosa, revenge,bajo el fuego,reservoir dogs,tomates verdes fritos, fx efectos mortales.salviGirona Ciutat22/04/130router  telefonicarouter de telefonica sense cables en bon estat i funciona, linea fixasalviGirona Ciutat22/04/130guants sense ditsTinc aquests guants negres sense dit. Només han estat fets servir un cop per a disfressar-se.estelabay22/04/130bosseta grisaTinc aquesta bosseta de marca Paco Martínez, es pot portar penjada creuada. Color gris.estelabay22/04/130portadocumentsTinc aquest portadocuments negre, amb cremallera, mida foli. Per dins amb més compartiments, cremalleres, portabolígraf... Completament nou.estelabay22/04/130cotxet passeigCotxet plegablemserraplanasFigueres21/04/130cotxet Cotxet plegablemserraplanasFigueres21/04/130Taulells de marbreTaulells de marbre antics. Afegint-hi potes poden quedar unes taules molt xules.
Mides: 50 x 90 (i 2 cm de gruix)
36,5 x 31 (2 cm de gruix)
58 x 39 (3 cm de gruix)
95 x 68 (2 cm de gruix. Aquest...marakiCardedeu21/04/130Bàscula antigaBàscula antiga per restaurar.
Mides: 77 x 62 x 77 cm
marakiCardedeu21/04/132Sofà petit però ben paritSofà. No és nou, és petitet. Però està en bon estat.
Mides: 100 x 90 x 80 cm
marakiCardedeu21/04/132Revistes infantils cucaferaen molt bon estat, força números i de fa bastants anysTeia20/04/130marcsmides el marron 40 llarc, 30 ampla,

el negre 50 llarc , 19'5 apla
salviGirona Ciutat20/04/130mandos de escaletrixsalviGirona Ciutat20/04/130caixa per posar el compresor o tala dromarca omegasalviGirona Ciutat20/04/130antena exterior TDTantena exterior TDTclau_ceBarcelona ciutat - Poblesec19/04/131BOMBONAS VACIAS DE BUTANO, UN FRIGORÍFICO.Ofrezco:
- Bombonas  vacias de butano y una “alcachofa” 5 un.
- Un frigorífico
- altavoces grandes 2 un. sin amplificador
- saco de dormir decathlon 2 un.
- modems inhalambricos 5 un. con...ViktarBarcelona ciutat - Sants19/04/130Doble CdDoble Cd amb cançons infantils dels anys 80sabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família19/04/131Cadira prenatal per fer picnicCadira prenatal per fer picnic o anar d´exursions. Està nova i és de color rosasabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família19/04/130 dos llits, estructura i somieren perfecte estat, es munten amb 4 cargols. Els canvio per qualsevols cosa que em pugui agradar...alexanderBaix Empordà18/04/130moble de sala d'estarMoble de sala d'estar de quatre moduls. En molt bon estat. Demano venir-ho a buscar.coskBarcelona ciutat - Poblenou18/04/132TAULA BAIXA ALLARGADA DE FUSTATauleta baixa rectangular de fusta. Per a més fotos estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina15/04/131Sabates crocs, de dona, ballarines, talla 43, color lila, 15€Sabates crocs, de dona, ballarines, talla 43, color lila, 15€, per estrenar.Sara BarrachinaSant Esteve Sesrovires15/04/130Rellotge de vitageRellotge de viatge. Nou a estrenarsabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família14/04/130Ceràmica per a regalar en una comunióCeràmica nova (grandeta) , perfecte per a regalar en una comunió. Va en Caixa.sabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família14/04/130Cordils Cordils diferents colorssabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família14/04/130Catifa estampadaCatifa gran per a menjadormserraplanasFigueres14/04/132TAULA D'ESTUDI FETA A MàEstic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina13/04/130PRESTATGERIA NO PESA GENS, estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina13/04/130ARMARI DE WC COLOR BLANCNo és desmuntable. Té una balda interior. Estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina13/04/130ARMARI DE DUES PORTEShola, tinc aquest armari, no està nou perô encara té vida. Cal venir a desmuntar-lo. La part de dalt és una calaixera independent que tb intercanviem. Estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina13/04/130calaxera de sota el llitamb rodes , mides llarc 36 cm ampla 8 cmsalviGirona Ciutat13/04/132Chaqueta de invierno talla LCon capa exterior de goretex anti viento y agua y interior de pelo.veronicaBarcelona ciutat - Gòtic13/04/130Carpeta ejecutivaCierre a cremallera exterior y uno interior. Con 14 compartimentaciones para tarjetas, folios, boligrafo...

Tejido extrior resistente al agua negro y bordado con cuero marron.
veronicaBarcelona ciutat - Gòtic13/04/130Classes d'interpretació i presentacions en públic.Hola, soc actriu de formació si algú vol classes d'interpretació o preparar un monòleg o una presentació, aquí estic

MARIAQualsevol de Catalunya12/04/130CDs virgenesCDs vírgenes,esta casi lleno.Jesus G12/04/130Áloe vera en maceta. áloe vera con maceta, y las que quieran.Jesus G12/04/130bola de mimbre? es como una bola de mimbre, no se para que sirve.Jesus GBarcelona ciutat - Casc Antic12/04/130LLIT ALT DE 1.25 FET A MÀ  (foto orientativa)Oferesc un llit alt de fusta fet a mida (cap un matalàs de 1.25)La idea és la de la foto però si t'interessa envia'm un mail per a passar-te fotos de l'original. A la part de baix del llit hi ha...paiportina11/04/130CARRET DE VERDURES AMB SUPORT PER A MICROONESHola, tinc aquest carret per a verdures on a la part superior es pot posar un microones o robot de cuina. És exactament aquest model però si voleu fotos de l'original estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina11/04/131sofà llit per a dues personesHola! Tinc aquest sofà-llit per a dues persones amb l'escuma nova. Per a més fotos estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina11/04/132Ordinador pentium (R) amb servidor Tinc pc amb servidor amb:

2.40 GHz de procesador
2 Gb memoria RAM
23 Gb disc dur.
Sistema operatiu Linux Ubuntu 8.04
Reproductor CD i DVD.

Canvio per bici de passeig o somier de 150 cm
ArtemisaEsplugues de Llobregat11/04/130PRESTATGERIA DE 6 BALDESEstic a mireieta2002 a hotamil.compaiportina10/04/131TAULA RINCONERA DE FUSTATinc aquesta taula de fusta. Fàcil de desmuntar i transportar. Disponible a partir de la fin de maig. Estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina10/04/130ARMARI DE TRES PORTES -disponible a final de maigHola; tinc aquest armari prou espaios; amb 3 portes i baldes. Cal transportar-lo muntat perquê hi ha una part feta a mà i despres sera molt dificil de muntar. Disponible a final de maig. Tinc...paiportina10/04/130CONJUNT DE TAULA I CADIRES DE VIMETHola, canvie aquest conjunt de taula i cadires de vimet. La taula te una superficie de pedra per damunt. Estic a mireieta2002 a hotmail.com. Merci!paiportina10/04/132Ofereixo conversa en anglés (tots els nivells)Ofereixo conversa en anglés (tots els nivells) a canvi de francés bàsic.
Podeu contactar a mawarintheforest a gmail.com
Gràcies
Rosa
mawarBarcelona ciutat - Eixample (Dreta)09/04/130EQUIP HI-FI HARMAN KARDONEQUIP DE HOME CINEMA I ALTA FIDELITAT MÉS CINC ALTAVEUS INFINITY DE FUSTA. SEMI-NOU.xv13Alt Penedès07/04/132Polo de Màniga llarga de color GranaPolo de Màniga llarga de color Grana. Se'm va quedar petit en rentar-lo les primeres vegades. Té pocs usos. Talla XL.XaviL'Hospitalet de Llobregat - Santa Eulàlia07/04/130Planta de Narcís (per fer flors grogues acampanades)Planta de Narcís (per fer flors grogues acampanades)XaviBarcelona ciutat - La Marina07/04/131Planta de MentaAquesta primavera de 2013 la planta de Menta que tenim a una jardinera ens ha crescut molt, i podem repartir en testos més petits si algú en vol.XaviBarcelona ciutat - La Marina07/04/130Planta de julivert (petita també)Planta de julivert (petita també). Idònia per a tenir al balcó de casa i acostumar a la canalla a tenir cura de les plantes del balcó, i emprar-les per a cuinar a casa, etc.XaviL'Hospitalet de Llobregat - Santa Eulàlia07/04/130Planta de julivert (petita)Planta de julivert (petita). Idoni per a tenir al balcó de casa i acostumar a la canalla a tenir cura de les plantes del balcó, i emprar-les per a cuinar a casa, etc.XaviBarcelona ciutat - La Marina07/04/131Plantes Parra (raïm) i Julivert en el mateix testPlantes Parra (raïm) i Julivert en el mateix testXaviBarcelona ciutat - La Marina07/04/131Planta caputxina (flors taronges comestibles)Planta caputxina (flors taronges comestibles, en amanides o similar, etc). Veure: http://ca.wikipedia.org/wiki/Caputxina_(planta)XaviBarcelona ciutat - La Marina07/04/130Planta Aloe VeraPlanta Aloe VeraXaviBarcelona ciutat - La Marina07/04/130Pantaló blau fosc estil texàPantaló blau fosc estil texà. L'intercanvio per que me'l van regalar quan estava molt més prim. Per a persona de 1.85 m i 70-80 Kg, aprox. Es troba en perfecte estat, amb molt poc ús.
XaviBarcelona ciutat - La Marina07/04/130Micròfon Ambient Logitech Quickcall per USB per a GNU/Linux (PRÉSTEC)Micròfon Ambient Logitech Quickcall (Omnidireccional, idoni per a conferències i trobades en grup) per USB per a GNU/Linux. Va de fàbula per a re-transmetre trobades per vídeo conferència, estil la...XaviL'Hospitalet de Llobregat - Santa Eulàlia07/04/130Llençols per a llit individualLlençols per a llit individual. Fa temps que els tenim de sobres sense emprar (potser algú en necessita?).XaviBarcelona ciutat - La Marina07/04/130Joc 'Ethica - El Joc de les finances ètiques' (PRÉSTEC)Joc 'Ethica - El Joc de les finances ètiques' (PRÉSTEC). Veure:
http://ethica.co/ca/el-joc

XaviBarcelona ciutat - La Marina07/04/130Col·lecció sencera de CD's 'L'Aventura de la Ciència'Col·lecció sencera de CD's 'L'Aventura de la Ciència'XaviBarcelona ciutat - La Marina07/04/130Joc 'Caçadors de Bolets' de TV3 (PRÉSTEC)Joc 'Caçadors de Bolets' de TV3 (PRÉSTEC). L'emprem poc (sobre tot a la tardor ; les preguntes són força difícils (i ho diu un biòleg!), però hi ha un bloc de preguntes que sembla molt més fàcil...XaviL'Hospitalet de Llobregat - Santa Eulàlia07/04/130jersei jaqueta vermella de dona amb cremallerajersei jaqueta vermella de dona amb cremallera.XaviL'Hospitalet de Llobregat - Santa Eulàlia07/04/130Funda de roba per a volant petitFunda de roba per a volant petit (per a evitar cremar-te les mans a l'estiu quan el volant s'escalfa molt en deixar el cotxe aparcat força hores).
M'ho van donar en un mercat d'intercanvi i al...XaviBarcelona ciutat - La Marina07/04/131Escàner de Diapositives (9 Mpx) en PRÉSTECEscàner de Diapositives (9 Mpx) en PRÉSTEC. Va molt bé, però l'utilitzo poc, així que l'ofereixo en préstec a qui vulgui també escanejar-se les seves col·leccions de diapositives, etc
Queden prou...XaviL'Hospitalet de Llobregat - Santa Eulàlia07/04/132Carret plegable petit (estructura metà·lica sense borsa)Carret plegable petit (estructura metà·lica sense borsa)XaviBarcelona ciutat - La Marina07/04/130Col·lecció Sencera DVDs 'Planeta Tierra' (BBC) Col·lecció Sencera DVDs 'Planeta Tierra' (BBC)XaviBarcelona ciutat - La Marina07/04/130Col·lecció sencera de CD's 'Enciclopedia Multimedia de los Seres Vivos'Col·lecció sencera de CD's 'Enciclopedia Multimedia de los Seres Vivos'XaviL'Hospitalet de Llobregat - Santa Eulàlia07/04/130Canó projector 2300 lumens (PRÉSTEC)Disposem d'un canó projector Mitsubishi EX200U, que funciona molt bé, però com l'emprem poc, l'oferim en mode de prèstec a gent de prop del barri o coneguda que el necessiti per a activitats...XaviL'Hospitalet de Llobregat - Santa Eulàlia07/04/130Borsa/maletí de roba de color vermell (típica de congressos)Borsa/maletí de roba de color vermell (típica de congressos).XaviL'Hospitalet de Llobregat - Santa Eulàlia07/04/130Borseta blava petitaBorseta blava petita amb cinta per a penjar d'una espatlla. Idònia per a dur els premis del gos, o borsetes per a recollir excrements d'animal en treure'l a passejar, etc.XaviL'Hospitalet de Llobregat - Santa Eulàlia07/04/130Borsa/maletí de tela de color taronja (típica de congressos)Borsa/maletí de roba de color taronja (típica de congressos). De tal·la molt resistent. Amb cremallera a la tapa, i per dins, diverses butxaquesXaviBarcelona ciutat - La Marina07/04/130Ampolla blava decorativa estil gerro per posar florsAmpolla blava decorativa estil gerro per posar flors. Veure foto amb flors del balcó (sense currar-nos-ho massa). L'ampolla era de vi l'Agaliu de la cooperativa "L'Olivera"XaviL'Hospitalet de Llobregat - Santa Eulàlia07/04/1302 DVD "La Historia del Universo"2 DVD de La Historia del UniversoXaviBarcelona ciutat - La Marina07/04/130OrdinadorOfereixo un ordinador, compost de torre, teclat, ratolí i monitor. És un Pentium IV amb 2 gigues de memòria, i dos discos durs amb un total de 160 gb (120 + 40). El petit no funciona amb Windows...malborpuBarcelona ciutat - Sant Andreu07/04/130CD+DVD Dramas y caballeros (Luis Ramiro)Ofereixo el CD acompanyat de DVD de Luis Ramiro, titulat "Dramas y caballeros" El CD amb prou feines està utilitzat sencer un parell de vegades; el DVD no s'ha fet servir mai.malborpuBarcelona ciutat - Sant Andreu07/04/130masajeador pies roller ufesaEs tracta d'un aparell per a solucionar dolors de peus. Ho canviem per pantalla plana d'ordinador o bicicleta, encara que s'escolten propostes. Gràciesggbernet07/04/130Llibre exercicis català nivell DOfereixo el llibre d'exercicis publicat per la Generalitat per a l'examen del Nivell D (superior) de català. El vaig comprar per fer l'examen però finalment només vaig escriur a les dues primeres...malborpuBarcelona ciutat - Sant Andreu07/04/130Estris de mudançaOfereixo material de mudança que vaig comprar fa un parell d'anys i que no tornaré a fer servir: una politja massissa, uns quinze metres de corda gruixuda i unes quantes cingles, aptes per lligar...malborpuBarcelona ciutat - Sant Andreu07/04/131PRESTATGERIES IKEA MODEL "BILLY"Hola, tinc 2 prestatgeries Ikea model Billy (blanques),prou utilitzades però encara poden tenir més vida! Mesuren 80x28x202, les baldes són regulables. Tota la informació està aquí:...paiportina06/04/1302 quadresOfereixo dos quadres, els quals són complementaris, però si es vol es poden col·locar per separat. A les meves demandes veure-ho el que m'interessa, pero si no oferiu res d'això també els ofereixo.CrisvilaVilafranca del Penedès04/04/130Assecador de cabells amb difusorAssecador amb difusor. Funciona perfectament.
Hampi02/04/130RentavaixellesDono renta-vaixelles. Si no el dono durant el mes d'abril, el portaré a les deixalleries.

Necessito:

- liquadora, fils per fer ganxet, bossa de boxa, màquina de cosir...

Però no cal...t2dcrisTerrassa02/04/134Minicadena amb CD externOfereixo minicadena amb CD extern, ràdio FM/AM, ràdiocasette, altaveus i comandament a distànca.ana.escuderoBarcelona ciutat - Sants01/04/131Televisió petita amb TDTHola, ofereixo televisió petita amb TDT inclòs. Funciona perfectament.ana.escuderoBarcelona ciutat - Sants01/04/134Cable USB-USBCable USB-USB per connexió entre PCs mitjançant programes tipus Laplink.espluEsplugues de Llobregat01/04/130Pop USBPop de ports USB.espluEsplugues de Llobregat01/04/131Adaptador VGA per MacBook AppleAdaptador de VGA d'Apple per MacBook.espluEsplugues de Llobregat01/04/134Memòria RAM per portàtil 256Mbx22 slots de memòria RAM SDIMM de 256 Mb per a portàtil.
Funcionen bé, obtingudes pel desballestament de l'ordinador.
espluEsplugues de Llobregat01/04/130Memòria RAM per portàtil 512Mbx22 slots de memòria RAM de 512 Mb DDR 333MHz per portàtil.
Funcionen bé, obtingudes pel desballestament de l'ordinador.
espluEsplugues de Llobregat01/04/132Targetes multimèdia de telèfon mòbilTargetes multimèdia de telèfon mòbil de 32 i 64 Mb.
Funcionen bé, obtingudes per diferents canvis de mòbil.
espluEsplugues de Llobregat01/04/130Trackpad AppleTrackpad d'Apple NOU. Sense ús per disposar de ratolí. Connexió mitjançant Bluetooth. Piles no incloses.espluEsplugues de Llobregat01/04/132Carregador mòbil pel cotxeCarregador de cotxe per mòbil tipus Nokia.espluEsplugues de Llobregat01/04/130

Més:
http://intercanvis.net/Ofertes

Afegeix Oferta:
http://intercanvis.net/tracker2&cookietab=2

4.  Intercanvi de Coneixements
Les XIC's són Xarxes d'Intercanvis de Coneixements. Clica als enllaços de sota per veure informació d'algunes d'elles.
Si en saps de més xarxes d'intercanvi de coneixements, posa-les a http://intercanvis.net/xics : pots editar la pàgina o afegir-ne pàgines noves filles a la de "xics" (mira el Ajuda per saber com afegir pàgines noves).

XIC Can Cuiàs (Montcada i Reixac)
XIC Castelldefels
XIC Collblanc La Torrassa (L'H)
XIC Girona
XIC Gràcia
XIC Connecta Francesc Candel
XIC La Ribera (Montcada i Reixac)
XIC Llera del Ter
XIC Manlleu
XIC Nou Barris
XIC Raval
XIC Sabadell
XIC Sant Feliu de Llobregat
XIC Xarxantoni

5.  Noves persones participants a les xarxes d'intercanvi registrades el darrer mes
Ítems trobats: 41NomCognomsUsuariXarxa d'Intercanvi més properaComentarisCreadaComsJOSEGAN SAEZEL PEPONEBarcelona30/04/130ElisabetFozefozTerrassa27/04/130MargaritaSanzMargaritassBarcelona ciutat - Poblenou26/04/130maribel dengra tineollibertatSant Boi de Llobregat25/04/130javicortes ibarpachitoTarragona ciutat25/04/130DanielRedondo SantoyodredondoBarcelona23/04/130martaviñasmarta mimaVicofereixo mostrador frigorific en bon estat termoselladora bascula de botiga urxeix treure del local gracies23/04/130Danielmanso coletDanielBarcelona22/04/130lluisspalluis spaMataró22/04/130Nuriallorens collnuriallorBarcelona ciutat - Gràcia22/04/130RoserTalaveron PlanasPolkaBarcelona ciutat - Gràcia21/04/130MartaPàmiesfadamarianaBagà21/04/130montsebobesintercanviMataró19/04/130alexanderalexanderalexanderBaix Empordà18/04/130carlescosculluela pavoncoskBarcelona ciutat - PoblenouMoble de sala d'estar s'ofereix. Estat molt bo. Es demana que es vingui a buscar.18/04/130AntonioYagüe AviñótoniyaguePicanya17/04/130MontseSuarezmsuarezGirona Ciutat17/04/130Joan PereNoguero Parrapedri9Valls17/04/130MartaAndújar Cabañilintercanvi9barrisBarcelona ciutat - Nou Barris16/04/130SaraBarrachinaSara BarrachinaSant Esteve SesroviresCrocs de dona, color lila, talla 43, per estrenar, 15€15/04/130AlexMoran PastoralexmoranBlanesUna gran iniciativa15/04/130nuriaheredia valeronuriahvBarcelona15/04/130aleal volonata oggiBarcelona ciutat - Raval (Arrels)14/04/130JordiBosch Garciajbosgar77Urgell-Segarra11/04/130jesusgarcia hernandezbateriadecoheBarcelona ciutat - Gòticbusco baterías de camión o de coche con carga, o que se puedan recargar.11/04/130MentxuRateraMentxu DVSant Esteve de Palautordera11/04/130MentxuRateraMentxuSant Esteve de Palautordera11/04/130MariaIbarsLakshmiBarcelona ciutat - La Marina10/04/130JAumeSolé Viñasjsv181962GavàSalutacions10/04/130martaandujarmypunkBarcelona ciutat - Nou Barris10/04/130JordiBosch Garciajbosgar Urgell-Segarra09/04/130MerceCanals FerrerlacanalsBarcelona ciutat - Eixample (Esquerra)09/04/130IsmaelCànovasmestrexSabadell08/04/130SòniaSoldevillasosoaesGirona Ciutat08/04/130JordiVidal i CarreraspirisorBarcelona ciutat - Les CortsVull intercanviar moltes coses. No vull perdre el temps en llargs correus. intercanviar coses en bon estat i netes.08/04/130JoanTorres AlvaradoJoanTGirona Ciutat07/04/130SaraGalve MatosAlegriaBarcelona ciutat - Poblesec07/04/130XAVIERCANTON RODRÍGUEZxv13Alt PenedèsCREIEM CADA VEGADA MÉS EN ELS INTERCANVIS I L'APROFITAMENT I NO PAS EN EL COEMRCIALISME07/04/130OriolSortOriolsortAltres06/04/130JosepTatcheainaxaRipollet05/04/130AnaGonzálezHampiBarcelona ciutat - Sant Andreu02/04/130

Més:
http://intercanvis.net/users

6.  Enllaços
 Xarxes: http://intercanvis.net/Xarxes
 Vídeos: http://intercanvis.net/Altres
 Tutorial d'ús: http://intercanvis.net/demo.htm
 Com funciona: http://intercanvis.net/Funcionament
 Com participar: http://intercanvis.net/Com+participar
 Coordinació entre Xarxes: http://intercanvis.net/InterXarxes
 Col·labora amb una donació econòmica: http://intercanvis.net/Donacions
 (en moneda social ó Euros)

7.  Com apuntar-se al butlletí
No estàs subscrit a aquest butlletí encara i te l'ha passat alguna altra persona?

Pots subscriure't tu mateix/a a:
(siguis una persona registrada a intercanvis.net o no)

http://intercanvis.net/newsletter1

8.  Qui som
Una colla de persones de diferents llocs de Catalunya ens hem estat trobant en persona des de la tardor de 2009 cada tres mesos per parlar de quines coses volem i podem fer conjuntament per millorar la comunicació i coordinació entre les diferents Xarxes d'Intercanvi d'àmbit català (trobades "InterXarxes").

A les reunions va sortir repetides vegades l'interès de poder disposar d'un butlletí comú a tothom (a part de possibles butlletins per xarxes locals), amb un recull de publicacions, reflexions i/o notícies relacionades que algú vulgui difondre o compartir (quan n'hi hagi) amb la gent de les altres xarxes, així com la informació breu de les darreres ofertes i demandes de cada xarxa publicades a intercanvis.net, el propers esdeveniments relacionats publicats a l'agenda comú (mercats, reunions, ...), etc.

Aquest butlletí s'envia mensualment, i és obert a les teves aportacions/propostes. El que afegeixis a l'agenda, o a la base de dades d'ofertes i demandes, podrà ser inclòs automàticament en el resum mostrat en el següent butlletí. I de les publicacions es preveu fer una selecció de les més adequades, si s'escau, per al butlletí general.

Per últim, si vols participar en la moderació i disseny de tot plegat, vine a les trobades "InterXarxes" a dir la teva! (per cert, les reunions amb algo de "teca" per compartir són més entretingudes)

http://intercanvis.net/InterXarxes

Butlletí enviat en nom de l'equip de coordinació entre Xarxes d'intercanvi dels Països Catalans ("InterXarxes")
info a intercanvis.net  Un altre món és possible ;-)

--
Pots desubscriure't d'aquest butlletí seguint aquest enllaç: