[Interxarxes] trobada dia 6

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dis set 29 01:21:09 CEST 2012

Hola Clàudia:

Només afegir al que ja ha dit el Sergi que es va informar (al menys jo)
posant alguna noticia a l'area de noticies d'intercanvis.net, i
enviant-ho en el butlletí de fa dos mesos, i una altra, en el del mes
passat.

Més informació (per vols reaprofitar part del text o el que vulguis),
pots agafar-lo de les noticies, per exemple:

http://intercanvis.net/article70-6-10-12-Espai-de-Trobada-d-Intercanvis-Contribueix-amb-les-reflexions-sobre-el-vostre-cas

http://intercanvis.net/article75-ETI-2012-Ompliu-la-plantilla-sobre-la-vostra-xarxa

Jo a part ho he enviat fa setmanes a les xarxes de la Marina i Santa
Eulàlia, i personalment al Jordi Flories de la Xarxa Eco de Tarragona
(que sembla que vindrà ell o algú altre), així com el Ton Dalmau de
Vilanova i la Geltrú (que també m'ha confirmat que vindrà ell o algú altre).

Per tant, tota la difusió que es pugui fer es poca (el que millor
funciona és el boca-orella o els missatges individuals a gent concreta
amb nom i cognoms que sàpigues que pot ser interessant que vingui, etc)

Una abraçada

Xavi

Al 28/09/12 07:19, En/na Sergi Alonso ha escrit: