[Interxarxes] Esborrar usuari

Pedro pederindi a gmail.com
div set 28 00:58:46 CEST 2012

Correcte, sembla que no es pot canviar el nom/cognom.
http://intercanvis.net/tiki-user_information.php#content2
S'ha de ser previsor i no donar (quasi) mai les teves dades reals

per borrar l'usuari és aquí:
http://intercanvis.net/tiki-user_preferences.php#content4

és difícil accedir al menú intern de l'usuari, però el pots trobar al
penúltim panell de la columna esquerra. ElMeuTiki, a veure si ho veus

si et dona problemes el @msn o @hotmail canvia a gmx o gmail. El
servidor té problemes en enviar correus a @msn o @hotmail

Salut,
Pedro