[Interxarxes] el meu compte

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dij set 27 23:01:28 CEST 2012

Hola Pedro:

Veig que té una adreça de hotmail aquesta noia, i darrerament les
adreces de hotmail han donat problemes amb rebre correus de servidors de
llistes, correu-e. Si té més problemes d'aquest estil, se li podria
demanar si té alguna altra adreça de correu-e que no sigui de hotmail
per veure si això ho soluciona?

No és normal això de que digu que s'ha intentat més de 5 vegades, etc...

Xavi

Al 26/09/12 02:42, En/na Pedro ha escrit: