[Interxarxes] No sé introduïr una oferta

sense.resposta a intercanvis.net sense.resposta a intercanvis.net
diu set 23 01:39:56 CEST 2012

> Faig els passos Ofertes,Afegei-ne una,
> omplo el formulari i introdueixo la foto,
> però no sé com he de fer perquè se'm publiqui.

> Em sap greu ser tan "unútil" però tinc força coses i m'agradaria posar-les ja

Al final de tot posa:

Guardar | Mostra el registre insertat | Inserta un nou ítem

doncs has de donar-li al botó de l'esquerra guardar - la teva oferta -

contesta si no t'ensurts

reps dos vegades aquest correu, perquè jo també sóc una mica inútil i no han rebut còpia a la llista interxarxes ;)

Un nou missatge ha estat escrit per a tu per http://intercanvis.net/messu-mailbox.php

Data: Dg 23/09/12 01:39h

---
Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans
http://intercanvis.net