[Interxarxes] hola

Pedro pederindi a gmail.com
dij set 20 04:41:10 CEST 2012

2012/9/11 Xavier de Pedro <xavi a confluencia.net>:
> Fet!
> Gràcies per l'apunt, Pedro.
>
> Per cert, Què vol dir que no has trobat el fòrum?
>
> Fa poc hem actualitzat els enllaços dels menús a rel de la crítica
> constructiva que es va fer un taller de millora d'intercanvis.net, i que va
> donar lloc a:
> http://intercanvis.net/Proposta+Estructura+Nova

sí sí, està bé reduïr menús, jo també ho trobava excessiu ;)

> A on esperaries trobar l'enllaç als fòrums que no has trobat?

El fòrum hauria d'anar a dalt, i el contacte a baix. Crec que és un
estàndard de qualsevol lloc web.
És a dir, en el menú horitzontal s'acostuma a posar enllaç al fòrum,
perquè és el lloc on pots demanar ajuda a la comunitat
(l'ajuda a l'administrador ve sol·licitada amb menys freqüència)