[Interxarxes] rebre informes només de la meva zona

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dic set 19 23:24:20 CEST 2012

Hola Eulàlia:

La resposta breu és: "no directament, però si a través d'un butlletí de
notícies que algú de vosaltres pot enviar de forma semi-automàtica un
cop aprengui a crear el butlletí per la seva xarxa, i gestionar el
sistema d'enviament de butlletins periòdics".

I dit això, dues peticions:

(1) Pots si us plau afegir la teva pregunta i la resposta a la pàgina
d'Ajuda?
Si cal, ja l'ampliarem (la resposta) si tu o algú altre s'anima a fer un
butlletí local per a la seva xarxa.

(2) Pots escriure aquestes preguntes al fòrum d'usuaris?
(així altres persones se n'assabenten de les respostes, o et poden
respondre també).
http://intercanvis.net/forum1

Gràcies per avançat

Xavi