[Interxarxes] NECESSITO UN MOISSÉS I TRANSPORTÍNS PER A GATS

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dij set 13 14:52:41 CEST 2012

Hola Sigrid

Mira la pàgina d'ajuda per aprendre com posar les ofertes o demandes que
tinguis:
http://intercanvis.net/Ajuda

Atentament

Xavi
Un dels administradors d'intercanvis.net i membre del grup de
coordinació InterXarxes

Al 12/09/12 12:46, En/na sense.resposta at intercanvis.net ha escrit: