[Interxarxes] Respondre a la gent que ens escriu pel formulari de contacte

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dim set 11 12:28:42 CEST 2012

Pedro, ja que estàs motivat amb això de la web, ¿pots fer un cop de mà
responent a la gent que demana ajuda genèrica a través del formulari de
contacte? (com helena-2002 i altres). O si algú altre vol agafar la
tasca de fer-ho, endavant!

Posa en còpia a la llista InterXarxes, (tu o qui respongui), si us
sembla, per que així ja sa se sàpiga que algú ja ha respost a cada
missatge concret que ens enviïn de contacte.

De tant en quant rebo comentaris (encertats) de que massa coses de la
web intercanvis.net depenen de mi. Doncs aquesta és una coseta fàcil i
útil que pot fer altra gent.

Si hagués de ser jo qui respongués a aquesta persona, li diria que per a
assabentar-se del que demana, cal que es doni d'alta a la web
intercanvis.net (si no ho hagués fet ja):

http://intercanvis.net -> Connecta't > Registre

i això li donarà d'alta automàticament a rebre per correu-e totes les
novetats de la web, incloent els esdeveniments del calendari/agenda.

I allà rebrà tota la informació que la gent va posant (de Barcelona, i
altres llocs, però la de Barcelona que demana hi sol ser, si tothom la
posem es clar :-) )

Per altra banda, li diria que pot xafardejar que ofereixen i demanen la
gent dels diferents barris de Barcelona, on es reuneixen, cada quant,
etc. a traves del directori de Xarxes:
http://intercanvis.net/Xarxes

Ale, dit això, algú es pot encarregar de respondre a la gent que ens
escrigui pel formulari de contacte?

Si quelcom del funcionament no ho trobeu a la pàgina d'Ajuda (
http://intercanvis.net/Ajuda ) digueu-ho que mirem d'aclarir-ho per a
que es pugui afegir a la pàgina d'Ajuda.

Salut

Xavi

Al 06/09/12 21:02, En/na sense.resposta at intercanvis.net ha escrit: