[Interxarxes] no poder entrar

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
diu oct 21 18:05:57 CEST 2012

:-)

He he, a la comunitat Tiki es va acordar permetre noms d'usuari amb
correu-e (hi ha casos en que la gent ho necessita), i per tant, per
defecte, s'ofereixen els dos camps per a que la gent esculli allò de què
se'n recorda.
Amb la documentació actual entenc que ja no hi ha confusió.

Una abraçada, i gràcies pels suggeriments de millora.

Xavi

P.D: si a més, saps com fer-ho millor, aporta el teu codi per a fer-ho
opcional, etc: https://dev.tiki.org/Commit

Al 21/10/12 15:12, En/na Pedro ha escrit: