[Interxarxes] dubte

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dis oct 20 20:36:52 CEST 2012

De res, Pedro.

Què és el que no acaba d'estar implementat? (potser m'he despistat de
quelcom...)

Bug tracker: si que se'n podria posar un, però el manteniment de la
informació del bug tracker qui ho faria? Per a mi sol, no em cal.
Si per a respondre a la gent que demana ajuda ja ens costa una mica,
mantenir un bug tracker... només val la pena implementar-ho, crec jo, si
via fòrum sens queda petit i hi ha prou gent que ajudi a detectar
errades i corregir-les, etc.

Fins aviat

Xavi

Al 20/10/12 19:44, En/na Pedro ha escrit: