[Interxarxes] no poder entrar

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dis oct 20 12:11:18 CEST 2012

Hola Núria:

He posat el teu correu-e al sistema de recordatori de contrasenyes de la
web d'intercanvis.net. Has d'haver rebut un correu-e amb instruccions
per a accedir-hi amb la nova contrasenya.

I de pas, gràcies a la teva pregunta, he vist que no hi havia res d'això
a la pàgina d'ajuda, així que ho he afegit :-)
http://intercanvis.net/Ajuda#He_oblidat_el_meu_nom_d_usuari_o_contrasenya

Si ja pots entrar de nou, però encara tens més dubtes, envia'ls al fòrum
d'usuaris, si us plau:
http://intercanvis.net/forum1

Si encara no pots entrar per qualsevol raó, deu haver algun problema
tècnic, i pots escriure de nou un missatge als administradors web a
través del nou enllaç que es veu a sota de tot de la web (sota el
requadre d'enllaços de sota) que diu:

"Informa als administradors web
<http://intercanvis.net/tiki-tell_a_friend.php?report=y&url=%2Ftiki-remind_password.php>"

Atentament