[Interxarxes] Esborrar pàgines extra

sense.resposta a intercanvis.net sense.resposta a intercanvis.net
dic oct 10 22:53:34 CEST 2012

Hola "lasagreraesmou":

No pots esborrar pàgines (com a mesura de seguretat): només podem els administradors.

Ja he esborrat tres pàgines de sobres de la Sagrera, i he re-col·locat al lloc que toca la que quedava.

Ja diràs si cal res més.

Atentament

Xavier

Al 10/10/12 15:58, En/na sense.resposta a intercanvis.net ha escrit:

Un nou missatge ha estat escrit per a tu per http://intercanvis.net/messu-mailbox.php

Data: Dc 10/10/12 22:53h

---