[Interxarxes] Mercats d'intercambi

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dij oct 4 23:20:11 CEST 2012

Hola info at liquenproject.org

Acabem d'afegir aquesta secció a la pàgina d'ajuda per explicar el que
demanes:
http://intercanvis.net/Ajuda#Rebre_nom_s_avisos_per_correu-e_de_l_agenda

La manera fàcil de posar el link a intercanvis.net és a través de la
pàgina del directori de xarxes d'on sigueu.
I si no, podeu posar-ho a la pàgina d'"Altres", on creieu convenient (és
un wiki). Potser dins aquesta secció?:
http://intercanvis.net/Altres#Altres_xarxes_i_experi_ncies

I ens podeu informar d'on heu posat en la vostra web el link a
intercanvis.net? (no l'he sabut trobar)

Atentament

Xavier
Un dels administradors d'intercanvis.net i membre del grup de
coordinació interxarxes
http://intercanvis.net/InterXarxes

Al 01/10/12 15:15, En/na sense.resposta at intercanvis.net ha escrit: