[Interxarxes] privacitat del telèfon dels usuaris

sense.resposta a intercanvis.net sense.resposta a intercanvis.net
dic nov 7 23:00:20 CET 2012

Hola Montse:

La informació del teu telèfon la devies omplir quan et vas registrar fa anys.

La pàgina d'informació personal teva veig que ara és privada, de forma que ningú pot veure-la que no siguis tu mateixa, o un administrador:
http://intercanvis.net/tiki-user_information.php?userId=1636

La teva fitxa com a usuària, a la base de dades d'usuaris, si que és visible, tot i que el camp "telèfon" és privat (de nou, només ho veus tu o un administrador de la web):
http://intercanvis.net/item3663

Si necessites més informació o que t'ajudem a esborrar tal o qual dada, ja ens ho diràs, pero recorda que pots treure tu mateixa la informació del teu telèfon, si no vols que ni els administradors de la web ho puguem veure per si passa qualsevol cosa amb el teu correu-e i no tenim altra forma de contactar amb tu.

Atentament

Xavier de Pedro
Un dels administradors d'intercanvis.net

-------------

reikie1976 sent you a message:
Hola, sóc usuaria però no havia entrat moltes vegades.  El cert, és que vaig oferir donar un carret de la compra, i el sr. m'ha localitzat al mobil.  el meu perfil era obert, on hi apareixien les meves dades.. he canviat les meves dades, ja que si son publiques ho hauria d'haver sabut, però no entenc el tema del telèfon, ja que quan he canviat el correu i he tret el meu cognom, no he vist que també hagues tingut que posar el meu telèfon.

si us plau, en podrieu dir si la xarxa té telèfons, i perquè no he pogut deshabilitar-lo.  NOme´s vull rebre correus.

gracies,

Un nou missatge ha estat escrit per a tu per http://intercanvis.net/tiki-contact.php

Data: Dc 07/11/12 21:53h
---
Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans
http://intercanvis.net

Un nou missatge ha estat escrit per a tu per http://intercanvis.net/messu-mailbox.php

Data: Dc 07/11/12 23:00h

---