[Interxarxes] Proposta: Anul·lar la Fira d’Intercanvi del FSCat 9 juny

Mª Reyes Hernández mreyes.hrnndz a gmail.com
dll maig 28 17:03:15 CEST 2012

Xavi, Enric, gràcies per comentar!

Amb aquesta reunió XI-CIC-Ecoxarxes, el FSCat ha aconseguit un dels seus
objectius: connectar i sumar esforços de diferents col•lectius. Anem pel
bon camí :-))

Només voldria recordar-vos quin ha estat el meu paper aquests darrers mesos
(perquè així es decidir conjuntament en una Interxarxes): interlocutora
entre XI i FSCat, i voluntària segons amb el que vam acordar amb ells en
relació al pagament de la quota d'adhesió. Són les responsabilitats que
vaig acceptar de bon grau i que he intentat desenvolupar el millor que he
sabut.

Dit d'una altra manera, he treballat exclusivament i fidel a la proposta
inicial de les Xarxes: "Saviesa col•lectiva": Fem créixer les Xarxes
d'Intercanvi!"

Totalment d'acord amb tu, Xavi: "Emprar moneda social té molt de valor com
a projecte a mig i llarg termini (opinió personal), però pot liar molt,
confondre's la utilitat de quelcom muntat a correcuita NO RECOLZAT per
ningú un cop ACABADA la trobada (o fins i tot DURANT la trobada)."

Personalment, vaig pensar (i penso) que la Fira és una bona oportunitat per
portar a la pràctica aquest eslogan pel ressò mediàtic que tindrà
l'esdeveniment i tota difusió de noves alternatives és molt important en
aquest moment a tots els nivells. Però si no pot ser, no pot ser!

Organitzar tota sola aquesta Fira que ens proposa el FSCat sense suport i
presència de les Xarxes, primer, em va gran ("hi ha vida més enllà de les
xarxes"... digitals i d'intercanvi), i segon i encara més important, no té
sentit. No és i pot ser una decisió personal "meva" sinó de "tothom".

I "tothom" ha parlat (per activa o per passiva).

Aquesta tarda a l'assemblea del FSCat només tornaré a fer d'interlocutora i
transmetré el missatge verbal i no verbal que he rebut: les XI no es poden
comprometre en aquest esdeveniment (per manca de temps, perquè tothom està
en mil guerres,... pel que sigui; en qualsevol cas, no cal donar moltes
explicacions)

Si a la reunió de dimecres vegeu alguna oportunitat d'aprofitar algun dels
escenaris del FSCat dissabte 9, contacteu directament amb ells.

Només recordar-vos que, si tal com vam presentar la proposta, volem fer un
taller de difusió després de l'estiu, és qüestió de posar-ho a l'ordre del
dia de la reunió d'Interxarxes corresponent i, si s'escau, comunicar-ho per
escrit al FSCat perquè ho posin a la Agenda.

Amb això acaba la meva "missió FSCat".

Em quedo molt satisfeta perquè he dedicat una part del meu temps a
treballar per una filosofia i una alternativa local amb moltes
possibilitats de desenvolupament futur que em van convèncer quan les vaig
conèixer i en les que hi crec.

Una abraçada.

Reyes

El 28 de maig de 2012 15:17, Enric Duran Giralt <enric a enricduran.cat> ha
escrit:

Reyes Hernández
els meus blocs /mis blogs:
PsicoApunts <http://blocs.mesvilaweb.cat/psicoapunts>